Ik weet het niet meer

Hoi allemaal,

Vorige week meldde ik dat ik zwanger was. Hoera!Gisteren moest ik melden dat ik waarcshijlijk een miskraam had gekregen. Twee dagen rood bloedverlies maar niet zo dat mijn maandverband helemaal vol zat (in tegendeel), geen stolsels o.i.d. wel twee keer een periode van ca. 2 uur buikkrampen gehad. Menstruatie achtig gevoel. Gisteren dus naar de HA geweest. Hij heeft gekeken en zei wat weefsel te zien "hangen" bij mijn baarmoedermond. Echter toen ik naar de dokter ging werd het bloeden al minder. Sinds ik bij de dokter ben geweest heb ik geen bloedverlies meer en geen krampen. Zou het nou loosalarm zijn geweest of een mini miskraam? Donderdag moet ik voor een Echo (ter uitsluiting heeft de arts op het briefje gezet) Kortom, ik weet het niet meer. Eén van jullie ervaring met soortgelijks iets?

Groetjes

Beth
 
Hoi Beth,
Van een minimiskraam heb ik nog nooit gehoord. Een miskraam is een miskraam.
Ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat en of het inderdaad loosalarm is geweest.Jammer dat je nog zo lang moet wachten voor de echo. Het is wel een kleine week, maar voor je gevoel duren deze dagen waarschijnlijk erg lang.Ik duim voor je meid en hou je taai.

xxx
 
Hallo Beth,
Met 6 weken kreeg ik ook bloedingen en buikkrampen (twee dagen). Omdat ik al eerder een miskraam had gehad, zag ik de bui alweer hangen. Ik heb toen een echo laten maken, maar daar konden ze nog niets op zien. Ik moest met een week terugkomen. Je wilt niet weten hoe lang zo'n week duurt. Alles was goed en ik zag het hartje kloppen. Ik ben nu inmiddels 22 weken zwanger en alles gaat goed. Dus je ziet het hoeft niet altijd mis te gaan. Ik wens je heel veel succes donderdag en ik zal voor je duimen. Liefs Vera
 
Ik kreeg, na twee miskramen, tijdens de zwangerschap ook last van bloedingen, en helemaal niet zomaar een beetje! Dit heeft geduurd tot 18 weken zwangerschap. Heel veel echo's gehad, en een gezonde baby ter wereld gebracht. Misschien geeft dit je een beetje hoop. Ik wens je alle goeds toe in deze moeilijke en langdurende tijd!
 
Veel praktijken hebben plekken voor spoedecho's. Ik zou niet de HA laten bepalen, maar dat jezelf bepaalt hoe lang je wilt wachten (tenzij er echt geen plaats is natuurlijk). ALs je een spoed doorverwijzing van je VK of HA vraagt kan je vaak dezelfde dag nog terecht. Voordat het donderdag is ben je voor je gevoel al een paar jaar ouder.....
 
Terug
Bovenaan