ik weet het niet meer

Ik begin een beetje radeloos te worden. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Vanmorgen zat er weer een beetje bloed tussen mijn afscheiding. Ik wil zo graag weten waar ik aan toe ben. Die echo van 8 feb. duurt nog zo lang. Wat moet ik nou doen? Ik weet van een vriendin dat ze gewoon naar de eerste hulp ging. Maar ik weet niet of dat kan.
Wie kan me raad geven?
Maria

Hallo Maria,

ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten waar je aan toe bent. Toen ik de 1e keer zwanger was en ik bloed verloor, heb ik gelijk het ziekenhuis gebeld en kon ik meteen terecht voor een echo. Als je niet meer tot maandag kan wachten en je vertrouwt het echt niet, zou ik ook langsgaan in het ziekenhuis. Of bel de weekend huisarts en vraag daar wat je kunt doen.

Ik hoop voor je dat alles goed is meissie!!! Veel sterkte!

Liefs,
Gitta

Hoi, ik was toen ik mijn miskraam kreeg ook ten einde raad. De vlk wilde me niet laten komen en toen heb ik gewoon het ziekenhuis gebeld en de afdeling gyn om raad gevraagt. Heb je geen pijn en zo? Ik ga duimen dat het goed gaat met je, ik zou gewoon bellen hoor meis.
Sterkte liefs Po

Toen ik zaterdag en zondag iets licht bloed verloorde heb ik niets gedaan. Alleen maar panieken thuis op de band. Maandag gebeld en toen konden we bij de gyn komen.
Later zei mijn Vk je had gewoon zaterdag moeten bellen dat hadden ze even gekeken. DAAR ZIJN ZE VOOR!. Die hebben daarvoor weekenddienst.

Dus als je bang bent gewoon bellen daar zijn ze dus voor.
Succes en Sterkte Bibi

Hoi meis,

Ik heb dat ook gehad dat ik het echt niet vertrouwde en wat bloed verloor de vorige keer. Ik heb toen meteen maandagmorgen gebeld en kon een uur later al terecht. Ze houden nl. altijd plaatsen vrij voor spoedgevallen dus je hoeft zeker niet te wachten tot de 8ste! Als ik jou was zou ik even bellen met het ziekenhuis over wat je nu moet doen.

Heel veel sterkte en ik hoop dat alles goed is. Bij El bleek het ook niets te zijn.

Dikke kus F.

Hoi Maria, zoals F hierboven al schrijft: bij mij is er niks aan de hand. Toen ik vijf weken zwanger was werd mijn afscheiding roze en daarna zelfs af en toe donkerbruin. Afgelopen maandag, dinsdag en woensdag na de grote boodschap had ik echt bloedverlies, ziekenhuis gebeld en ik mocht onderdag komen. Tot mijn stomme verbazing zagen we een levendig kindje met een kloppend hartje, inmiddels 7 weken en 5 dagen oud! Ik was er zo van overtuigd dat het mis was!
Van de gyn mag ik me geen zorgen maken om het bloed, het komt wel vaker voor. Zolang het niet erger wordt en ik geen pijn heb is er niks aan de hand. Ik moest me van hem gewoon erbij neerleggen dat ik af en toe bloed verlies.

Ik hoop voor je dat je toch snel terecht kan voor een echo, want ik kan je niet zeggen wat een opluchting het was! Gewoon bellen hoor!

Liefs, el.

Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik heb vanmorgen gebeld. En kan morgen terecht. Ik heb een nieuw berichtje geplaatst. Ik laat morgen weer van me weten.
Liefs,
maria

Terug
Bovenaan