Ik heb al een paar maanden last van mijn darmen en maag. Soms als ik iets eet dan krijg ik enorm veel buikpijn. Neem nu geen melkprodukten meer en let op wat ik eet. Sinds een paar weken val ik ook af. Ben nu in korte tijd al 3/4 kilo afgevallen. (ben nu 58/59 kilo met een lengte van 170). Leuk om weer slank te zijn maar het is verre van gezond om op deze manier af te vallen. Voel mij ook sinds vorige week elke ochtend misselijk (en nee, ben niet zwanger). Moet mij zelf ook dwingen om te eten.
De huisarts stuurt mij elke dag naar huis en ik voel mij elke week zwakker worden. Durf bijna niet meer op de weegschaal te staan. Heb vandaag maar bloed geprikt om te kijken of ik iets aan mijn schildklier heb. Maar langzamerhand begin ik toch moedeloos te worden.
Hebben hier nog mensen ideeen wat het zou kunnen zijn?
thxxx
Marielle
De huisarts stuurt mij elke dag naar huis en ik voel mij elke week zwakker worden. Durf bijna niet meer op de weegschaal te staan. Heb vandaag maar bloed geprikt om te kijken of ik iets aan mijn schildklier heb. Maar langzamerhand begin ik toch moedeloos te worden.
Hebben hier nog mensen ideeen wat het zou kunnen zijn?
thxxx
Marielle