A
Anoniem
Guest
Ben beetje wanhopig aan het worden..
De kleine Thijn eet sinds vorige week nadat hij erg aan het overgegeven is gegaan 's avonds niks meer qua warm eten of toetje.
Hij heeft denk iets van een buikgriepje gehad, overgeven/diarree.
Maar dat is nu toch alweer even geleden lijkt mij, of komt toch daarvan?
Voorheen als Thijn voedsel weigerde, smeerde we een beetje op zijn lippen zodat hij het zou proeven en dan ging zijn bord leeg. Alleen zelfs dat helpt niet.
Ik heb weleens gelezen dat je er geen aandacht aan moet schenken omdat je het dan alleen maar erger maakt enz. maar jeetje wat moet je dan??
Hij is vanaf zijn geboorte een enorme goede eeter geweest, echt hij lust en eet alles! Maar nu
Hij eet nu dit (op goede dagen):
Ontbijt 1bh en 120 cc melk
fruit
lunch 1 bh (vaak niet geheel, voorheen 2) en melk 120cc.
avond groente en toetje maar nu hij dat niet eet ook een fles van 120cc maar dit wilt hij ook al 2dgn niet meer.
Herkent iemand dit en weet iemand raad??
De kleine Thijn eet sinds vorige week nadat hij erg aan het overgegeven is gegaan 's avonds niks meer qua warm eten of toetje.
Hij heeft denk iets van een buikgriepje gehad, overgeven/diarree.
Maar dat is nu toch alweer even geleden lijkt mij, of komt toch daarvan?
Voorheen als Thijn voedsel weigerde, smeerde we een beetje op zijn lippen zodat hij het zou proeven en dan ging zijn bord leeg. Alleen zelfs dat helpt niet.
Ik heb weleens gelezen dat je er geen aandacht aan moet schenken omdat je het dan alleen maar erger maakt enz. maar jeetje wat moet je dan??
Hij is vanaf zijn geboorte een enorme goede eeter geweest, echt hij lust en eet alles! Maar nu
Hij eet nu dit (op goede dagen):
Ontbijt 1bh en 120 cc melk
fruit
lunch 1 bh (vaak niet geheel, voorheen 2) en melk 120cc.
avond groente en toetje maar nu hij dat niet eet ook een fles van 120cc maar dit wilt hij ook al 2dgn niet meer.
Herkent iemand dit en weet iemand raad??