ik weet het niet meer

A

Anoniem

Guest
ik heb vandaag een test gedaan ook een heel licht streepje. mijn NOD is over 11 juni dus wacht nog even af.
we hebben echt elke avond geklust dus je zou zeggen dat het niet mis kan gaan.
moet wel zeggen dat ik vandaag rood slijmbloed en donker rood afscheiding verlies
zou dat gewoon ongesteldheid zijn ??????

Tja, ongesteldheid of innesteling. Nog even afwachten dus...

Succes ermee!

Dat je elke avond geklust hebt wil nog niet zeggen dat je zwanger bent.
Als ik jou was zou ik wachten met testen tot een dag NA je NOD. In jou geval dus 12 juni.
Als je niet zwanger bent ben je dan misschien al ongesteld en hoef je helemaal niet te testen.
Elke dag testen, daar wordt je alleen maar onzeker van.
Een positieve test als je te vroeg test zegt ook nog niet alles omdat het dan nog mis kan gaan en dan komt het helemaal als een klap.

Gewoon nog een paar dagen wachten en 12 juni pas weer testen. Succes

Als je op het goede moment vrijt is de kans op bevruchting nog maar 25% als je allebei goed vruchtbaar bent. Dus ja.... soms denk je: " nu moet het haast wel..." maar dan ben je toch echt niet zwanger. het is trouwens beter om om de dag te klussen. Omdat het mannenlichaam er 2 dagen over doet om een goede dosis zaad aan te maken. als je elke dag vrijt heb je dus te weinig zaadjes (de helft dus) en heb je dus minder kans.

Ik lees dat je een licht streepje in je test ziet... dus je maakt hcg aan.... dat betekent dus dat je WEL zwanger bent. Een goed teken!

Ik zou afwachten tot de 12e en dan nog eens testen. is je test donkerder... dan zegt dat dat je lichaam flink hcg aan het aanmaken is en je dus echt goed zwanger bent! Het lichte bloedverlies hoeft niets te betekenen. Als het maar niet heftiger wordt, want dan gaat het waarsch fout. En als het stopt mag je er vanuit gaan dat het goed gaat.

Als je de 12e negatief test is het fout gegaan en kun je binnenkort een bloeding verwachten. Maar aangezien die kans maar klein is denk ik dat je zaterdag een duidelijke test in je handen hebt. Die van kruitvat: 2 voor 5 euro... die vind ik altijd super en kleuren ook snel.

Stiekem dus: gefeliciteerd!

Hallo,

Je test kan zeker positief zijn hoor, een beetje bloedverlies komt veel vaker voor. Zaterdag gewoon nog een keer testen voor de zekerheid. Maar in principe is een lichte streep gewoon een streep en heb je misschien teveel gedronken of is je hcg nog niet zo hoog.

Succes

Terug
Bovenaan