Ik weet het niet meer...

Zoals hierboven staat, ik weet niet meer wat ik allemaal moet denken hoor. Gisteren een echo gehad, omdat de baby van het weekeinde ineens in stuit was gedraaid. Lag hij gisteren gelukkig ineens weer goed. Er werd zelfs verteld dat het kindje keurig diep ingedaald ligt en er geen vruchtwater tussen het koppie en bekken meer zit. Kom ik vandaag bij de vk voor controle, die verteld me dat het kindje helemaal nog niet ingedaald is en nog alle kanten op kan. Als vliezen breken moet ik toch plat en meteen bellen. Ze verwacht dat ie nog wel een poos blijft zitten. En de datum is ook al zo onduidelijk, want de echo´s zeggen een andere datum dan de berekeningen, en laat de vk nou gewoon de berekeningen aanhouden, die is bijna een week later dan de datum van de echo.
Ik ben het zoooooooo zat.

hmmm, dat klinkt inderdaad wel verwarrend.
dan weer wel ingedaald, en dan weer niet?

ik zou gewoon je eigen berekening aanhouden hoor.
de berekening van de echo kan zoveel verschil tussen zitten.

ik kan me voorstellen dat je het zat bent.
ik ben ook al over de uitgerekende datum en zou echt graag zo snel mogelijk bevallen.
sterkte met wachten!
groetjes m

De beste termijn bepaling is die van de 12 weken echo... Daarna volgt elk kindje zn eigen curve... Dus de datum die je toen hebt gekregen kun je nu het beste aanhouden, maar dan nog kan het 3 week eerder of 2 week later komen, dus feitelijk maakt het niet veel uit... Maar snap best dat je je wel zorgen maakt en er goed gek van kan worden met die wisselende wetenschappen... Meid volg je gevoel! En mochten je vliezen breken nou ja dan voor de zekerheid maar plat en bellen...
Sterkte en hoop voor je dat je dit gevoel gauw kwijt raakt...

Jeetje wat irritant! Zou ik ook niet blij mee wezen hoor, als ze niet eens een datum kunnen prikken wanneer je uitgerekend bent, nu kan je ook nergens naar toe leven! (naar een datum dan he!)

Kan je zelf niet voelen of de kleine dwars ligt of niet? Ik heb geen idee hoor, maar het lijkt me dat je het toch moet voelen als de kleine helemaal dwars ligt?

Hoe dan ook, het is gewoon prut! Hang on!

Ja, ik kan het wel zelf voelen. Maandagochtend voelde ik het. Daarom ben ik toen bij de verloskundige geweest en gisterochtend voor een echo en een draaipoging, maar die bleek toen niet nodig want hij was zelf teruggedraaid. Daar had ik niets van gemerkt. Vandaag lag hij nog steeds netjes zoals het hoort, maar ben toch bang dat hij weer gaat draaien. Ben al ongeveer 39 weken!
Maar dan ook nog die verhalen wel of niet ingedaald.
Na ja, even volhouden nog maar, hooguit nog 2,5 week ongeveer.

Terug
Bovenaan