Ik weet het niet meer ...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal;

Dit is mijn verhaal:

Ik heb vorige jaar Juni de prikpil gehad en in Oktober de 2de.
Toen ben ik daarmee gestopt omdat het niet werkte voor mij.
Op advies van mijn HA ben ik in januari weer begonnen met de gewone pil.
Hier ging ik in mijn stopweek van de pil van bloeden.
Daarna ben ik niet meer begonnen met de prikpil of de gewone pil wegens de kinderwens van mij en me vriend.
Tot op heden heb ik geen menstruatie/helemaal geen bloed ,
Sinds Maart zijn wij echt aan het proberen.
1 tot 11 Juli waren wij op vakantie en 3 juli op zondag toen ik terug kwam van zwemmen was mijn bikinibroekje beetje bruin/rood.
Mijn vriend en ik hebben die middag seks gehad en toen had ik een paar druppels bruin die uit me vagina kwam.
Toen we terug kwamen van vakantie getest maar helaas niet zwanger:(.

Iemand advies?

Ik kan je hierin helaas niet adviseren...Het lijkt mij wel slim om weer eens een bezoek aan je huisarts te brengen want het is natuurlijk wel gek dat je sinds Maart al niet meer ongesteld bent geweest. Je kan dan ook niet echt goed je cyclus in kaart brengen en je eventuele vruchtbare dagen.

Succes! Liefs Lynn.

Zou ook inderdaad even weer lans de huisarts gaan...

succes

hej ik hen zelf jaren de prikpil gebruikt, deze heeft wel als bijwerking dat hij veel langer kan doorwerken als de 3mnd. geloof dat je rekening moet houden met schrik niet met een uitwerkings periode van een half jaar tot een jaar...bij iedereen is t anders zoekvandars ff de bijsluiter op op apotheek.nl

Hay meid,

Ik snap je onzekerheid maar het is bekent dat het herstel na de prikpil heel lang kan duren. Je lichaam is behoorlijk in de war en dat merk je aan die klachten die je beschrijft.........ik denk dat er niks anders op zit dan wachten tot je lichaam en dus cyclus weer op orde is.............

Liefs

Terug
Bovenaan