ik weet het niet zeker.....Frederique

Hoi Hoi,
Nou zoals ik al schreef, ik weet het echt niet zeker of ik mijn ei heb gehad, heb al een paar dagen rare gevoelens in mijn buik, kan het niet echt uitleggen, heb ook wel steken, alleen dat heb ik al 3 dagen nu, nou zo n lange ei zal ik nou ook wel weer niet hebben, dus tot zover......???????
Maar hoe is het met jou? Al enige tekentjes of gevoelens, ben heel erg benieuwd, spannend hoor.Nog anderhalve week wachten, maar eerst er nog even lekker tussen uit, ik hoor het wel van je, liefs Knuffelbeertje

He Knuffelbeertje, misschien heb je je ei allang gehad en duiden die steken in je onderbuik wel op heel iets anders haha!!
Ik heb als ik mijn eisprong heb, altijd "last" van vochtafscheiding. Heb jij dat normaal gesproken ook en had je dat ook de laatste dagen? Hoelang was je ongi nu geleden?
In ieder geval is de klus periode dus aangebroken!!!!!!!!! En natuurlijk na de sex even 2 minuten met de billen de lucht in haha.

Verder probeer ik mezelf niet gek te maken... alleen.. voel ik wel constant (sinds een dag of 2) een stekerig gevoel in mijn onderbuik en ook in mijn borsten.. Nu hoeft het niet te beteken hoor want ik heb ook al een tijdje last van mijn darmen dus daar kunnen die steken in mijn onderbuik ook wel mee te maken hebben. Ik doe dus mijn best om niet bij alles aan een zwangerschap te denken... dat gaat het ene moment alleen beter dan het andere moment.

Aanstaande vrijdag vertrek ik voor 4 dagen naar Florence en ik zit erover te denken om die donderdag voordat ik vertrek al een zwangerschapstest te doen. De vorige keer gaf 'ie ook al 5 dagen voor mijn nod positief aan...
Ik weet nl. niet of ik kan wachten tot die dinsdag er op... Als het negatief is (waar ik ook echt van uit ga) dan ga ik dinsdag gewoon nog een keer testen (als ik nog niet ongi ben geworden tenminste).

Ik houd je op de hoogte!
Hoe weet je nu zeker of dat wat je voelt ook inderdaad je eisprong was?? Ga je je stiekem niet van alles in je hoofd halen?

X F.

HEY,
Nou ik kan echt niets met zekerheid zeggen hoor, alleen mijn gevoel geeft aan dat het niet raak is, gek he, nou ja we zien wel, hebben deze week wel om de dag geklust, alleen gister dus neit , shit, dus het word weer afwachten.
Spannend hoor als je donderdag gaat testen, duim voor je, zou wel een hele leke vakantie zijn he, nou ik hoop dat je goed nieuws hebt deze week , ik wacht met smart!!!!
Liefs Knuffelbeetje

Hoi meis,

Als je om de dag sex hebt gehad dan kun je in ieder geval je ei niet gemist hebben. Dus nu is het een kwestie van afwachten.. 2 lange weken vind ik zelf.
Gisteren had ik allerlei kwaaltjes maar nu voel ik al niets meer...
Als ik donderdag heb getest dan laat ik het weten uiteraard! Welke datum houd je aan voor je nod?

X F.

Hoi hoi,
Ik houd, nu ik mijn ei niet echt gevoeld heb, toch mijn nod op 1 augustus,dat is precies 4 weken, en nu inderdaad nog 2 hele lange wachten.
Maar toen ik (voor de eerste zs) de dag voor mijn ei kluste, was ik niet zwanger , maar de laaste keer toen we wel op de dag van de ei kluste was ik wel zwanger, dus ja wat ik daar van moet denken weet ik niet zo goed.
Maar jij bent eerst, succes!
liefs knuffelbeertje

Hoi allemaal,
Ik zit ook op mijn ei te wachten..klinkt raar zeg.
De ovulatietesten geven nog niks aan,maar toch voel ik vanalles en wil ik mijn ei niet missen.Is het verstandig om toch te klussen ook al geeft de test nog niks aan? Of moet ik nog maar even wachten? Hij kan natuurlijk ook al geweest zijn...pffff wordt er soms zo moe van...en ongeduldig...en onzeker... Vast allemaal erg herkenbaar voor jullie.
Het is nu 1.5 maand geleden dat ik een miskraam heb gehad,ben al 1 keer ongesteld geworden na 31 dagen. Ben trouwens 27 en verpleegkundige van beroep. En pas getrouwd!!!11 juni.
Een week voor de bruiloft heb ik mijn miskraam gehad dus dat was behoorlijk heftig...mede omdat de trouwdag al emotioneel zou zijn omdat mijn moeder er niet bij zou zijn,ze is vorig jaar 29 juli overleden...
Maar we moeten verder,en ik merk dat het me best veel energie kost,het zwanger worden...wil zo graag...misschien wel te graag,maar hoe kun je nou te graag willen?
Iedereen hier wil het toch erg graag?
Het is weer een heel lulverhaal geworden dus ik stop er maar wer eens mee.
Succes allemaal en we houden elkaar op de hoogte.
Fijn om hier mijn verhaal kwijt te kunnen...
Liefs Esther

Hoi Esther,

Op zich zijn de ovulatietesten erg betrouwbaar dus daar zou ik wel op durven vertrouwen. Om de dag klussen is sowieso goed, dan weet je voor je gevoel in ieder geval dat je je ei niet hebt gemist!
Zelf ben ik 26 mei getrouwd. Wel heel bijzonder is dat he?! Wij lopen nog steeds een beetje op wolkjes.

Veel succes met klussen!

Groetjes F.

Terug
Bovenaan