Ik weet het niet zeker? Mag ik nu wel of niet bij dit groepje

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Allereerst allemaal van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat jullie je allemaal (redelijk) goed voelen en dat jullie aan het genieten zijn.

Ik heb een vraagje. Morgen of maandag is mijn NOD. Afgelopen donderdag avond heb ik getest met een Easy home zwangerschapstest (besteld bij jonge gezinnen.nl). Positief. Ik geloofde het nog niet echt omdat ik toch best een paar dagen voor mijn NOD zat.

Toen maar twee Matcare testen besteld waarmee je zes dagen voor je NOD kunt testen. Vrijdag tussen de middag getest. Negatief. Balen zeg. Ik was net een beetje blij en voelde mij ook echt zwanger.
Voor de zekerheid vanmorgen ook nog maar een keer getest met ochtendurine. Positief.
Wat moet ik nu geloven. Hebben jullie enig idee. Twee van de drie testen gaven positief. Bij die beide testen heb ik urine opgevangen in een bekertje. Misschien dat dat beter is dan gewoon in de straal houden. Want toen ik dat deed was hij negatief.

Sorry voor het lange verhaal maar ik zou zo graag duidelijkheid willen hebben.

hoi daar,
maak je niet druk, als de test positief is betekend dat dat het zwangerschapshormoon is aangemaakt en dat hormoon wordt niet aangemaakt als je niet zwanger bent, dus het ziet er naar uit dat je bij de club bent en gewoon hartstikke zwanger bent, hihi
gefeliciteerd
groetjes Puk

gefeliciteerd!!! Positief is positief dus zwanger. Neem aan dat die van Jongegezinnen wel goed is en volgens mij heb ik vaker gehoord dat de andere test jnijet zo goed is. Laatst gehoord dat de testen van kruidvat op nummer 1 staan en die van de etos op nummer twee.

Heb je er niet gewoon naast geplast???;-))
Van harte hoor, 2 strepen zijn 2 strepen.
Laat je nog wel horen hoe te verder gaat???
Gr. mamavanelin

Terug
Bovenaan