Ik weet het niet

Hallo dames!

Bah....zit gigantisch te balen! Weet gewoon niet wanneer mijn vruchtbare dagen zijn!En heb nu het gevoel zo onwijs nuteloos te zijn. Ik heb 19 april een miskraam gehad en voel me eigenlijk heel goed nu, alleen ik word gek van het idee dat ik nu niet weet wanneer ik ongesteld word!
Kan het ook niet vergelijken aan mijn vorige cyclessen want die waren zeer onregelmatig!
Heb er nog nooit naar verlangd om ongesteld te worden, maar nu wel!!!! Dan weet ik in ieder geval dat het allemaal weer werkt!!!

Liefs NIenepien

Hoi Nienepien,

Ik pendel ook een beetje van het ene forum naar het andere!! Pas eigenlijk op beide!!

Ik kan mij heel goed voorstellen hoe rot het voor jullie is op dit moment bah,,als je eerst je eerste ongi maar weer gehad heb en je voor je gevoel weer ergens mee bezig bent!!

Ik hoop dat je snel ongi word en dat jullie weer verder kunnen en dat het niet te lang op zich laat wachten voordat je weer zwanger bent!

Liefs moi xxxx

hoi nienepien, ik heb 15 maart een miskraam gehad en ik zat ook te zenuwen, maar maak je niet ongerust, want het duurt meestal een maand tot 6 weken voordat alles weer op gang komt. ik werd uiteindelijk 17 april weer ongi dat was dus precies een maand min 1 dag. als je 19 april een miskraam hebt gehad, reken dan op ongeveer 19 mei voordat je volgende menstruatie komt, dan kom je nooit bedrogen uit, tenzij je meteen weet zwanger bent natuurlijk, want dan kan je lang op je menstruatie wachten, haha, dat gebeurd ook nog al eens.
heel veel sterkte ermee, en hopelijk kan je het goed verwerken, want het is niet niets en ben je gauw weer zwanger
Deborah

ik was 3 weken en 1 dag na de miskraam weer onghesteld, het kan dus sneller dan die vier weken.... het zegt allemaal niets. Gyn zei: tussen 3 en 5 weken kan het duren.

Terug
Bovenaan