Ik weet het niet

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik weet het niet. Voel me raar. De hele dag al niet vooruit te branden, kon zo wel slapen. We aten vanavond pizza maar mijn lievelingspizza stond mij enorm tegen. Ik had onwijs veel zin in stokbrood met eiersalade. Soms vlagen van misselijkheid en de ene keer (PAS OP SMERIG VERHAAL) kan ik niet naar de w.c. en de andere keer ben ik aan de diaree. Gevoelige borsten, af en toe pijnlijk, het is maar net hoe je ze aanraakt.

Mijn NOD is pas de 19e. Dus moet nog wel even wachten. Intussen probeer ik mijn gedachten maar wat te verzetten en jullie verhalen te lezen. Ik had bij babaybrabbel al testen besteld en heb ze al binnen. Ik ga nu lekker slapen, morgen weer vroeg op. Ik ben hier morgen nog wel even te vinden.

Veel liefs Biaggi

Hoi Biaggi,
Dat gevoel ken ik... mijn nod is de 18e, en ook ik voel me anders. Heb net als jij ook gevoelige, en grotere borsten. Heb daarbij een vettere huid, heb wisselende stemmingen (heb deze periode al twee maal moeten janken, en ben geen jankerd!). Het is inderdaad even afwachten nog. Vrijdag gaan we met vakantie, dus het zou heel leuk zijn als ik zwanger op vak. zou gaan !
Succes hoor, ik zal duimen...
liefs Helen

Als je vrijdag met vakantie gaat, laat je dan nog wel even weten wat de uitslag van de test was ??? Ben wel heel erg benieuwd !!!! Een hel fijne vakantie en we houden elkaar op de hoogte !!!

Veel liefs Biaggi

Terug
Bovenaan