<p>Mijn vriend is 31 en heeft een kinderwens. Niet perse nu maar wel in de toekomst. Ik ben 27 en ben er nog niet over uit of ik kinderen wil of niet. <br />Het probleem is dat mijn vriend het allemaal ziet als rozengeur en maneschijn. Eerst lief baby'tje, dan gaat het leuk wat brabbelen en praten en als het kind nog wat groter is kan hij er lekker mee spelen en naar de sport of mee voetballen. Ik ben ook wat meer bezig met een zwangerschap en bevalling en alle kwaaltjes en klachten die daarbij kunnen horen. Mijn vriend denkt er verder niet zo bij na wat er voor mij allemaal gaat veranderen. Ook zie ik nog wat praktische problemen. Bijvoorbeeld kinderopvang, als we werken moeten we allebei voor 6 uur in de ochtend al weg. Hij vind dat ik zeur als ik dit soort dingen aankaart terwijl ik wel vind dat we hier over na moeten denken voor we er aan gaan beginnen. Iemand tips hoe ik hiermee om moet gaan?<!--/data/user/0/com.samsung.android.app.notes/files/clipdata/clipdata_bodytext_220604_141023_351.sdocx--></p>