ik weet het niet

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer even hoor. Ik heb een uurtje geleden een test gedaan, we hielden het niet meer. De digital test met het kruisje of alleen een minnetje. Nou een heel mooie min, zeer goed te zien. En als je de test onder een lamp houdt, lijkt het ook of we heel in de verte verticaal "iets" zien??? Maar je hoort het al, het is absoluut niet overtuigend. Als je de test gewoon bekijkt zie je het echt niet. Het kan dus nooit zo zijn dat mijn eisprong 13 mei was, want dan was ik nu al 4 dagen over tijd en had het verticale streepje veel duidelijker moeten zijn. Mijn man is iets positiever dan ik, ik kan er nog niet in geloven. Ik weet het, een streepje is goed. Maar dit is gewoon geen streepje, het is meer en soort schaduw die je bijna niet ziet. Alleen dus als je hem op een bepaalde manier vast houdt onder een lamp. Morgen uit mijn werk maar weer een test kopen en dan woensdagochtend maar weer testen. Wordt vervolgd.

Liefs,
Luna

Jeetje Luna, wat spannend meid.
Nou ik duim voor jullie hoor. Moet haast gewoon raak zijn.
Koop anders nu een ander soort test, misschien geeft die e.e.a. duidelijker weer. Je houd me erg in spanning zeg.

Houd ons op de hoogte!

Liefs,
Cynthia

Hoi Luna,

Dit moet echt zenuwslopend voor je zijn zeg!! Echt spannend. Misschien was het iets te vroeg je test soms maakt je lichaam op dit moment nog niet genoeg hCG aan om een test positief te maken. Ik hoop dat het over een paar dagen wel een vette + geeft!!!

Veel succes

Liefs Claudy

Hoi Luna,
Dat was zeker de test van clear blue? Balen is dat he als die vette min erop komt. Ook bij mij kon je op het staafje heeeel vaag iets zien, maar helaas werd ik de dag erop gewoon ongesteld...ik hoop dat het voor jouw anders uitvalt, balen als je zo lang moet wachten. Ik heb dan altijd zoiets van;laat ik dan maar gewoon op de goede dag ongesteld worden i.p.v. te laat terwijl het nergens goed voor is! Succes,
Groetjes,A.

Hee Luna,
Duim voor je. Maar inderdaad, laat de natuur niet zo vervelend doen. Gewoon op de dag dat je ongesteld moet worden dat ook worden of laat je lekker zwanger zijn. Niet die onzekerheid.
Ben zeer benieuwd of je geluk hebt. Dus ga weer voor je duimen.
Doei, Arina

Lieve Luna,
Mother Nature stelt jouw/jullie geduld wel heeel erg op de proef,zeg!

Ik sluit me aan bij Claudy, misschien is je hCG morgen beter zichtbaar en geeft het jullie de duidelijkheid waar we allemaal voor jou zo op hopen!

Laat je snel weer iets horen?
Zal duimen!
Liefs, Suus

Oooooo,wat spannend zeg, ik zal heeeel hard voor jullie duimen tot ze er zeer van doen. Jeetje waarom kan het dan ook niet meteen helemaal goed duidelijk zijn. Heeel veeeel succes,
Groetjes Pluk!!

Hoi Luna,

Ik heb precies hetzelfe!! Ook clearblue test gedaan. Eerst een vette min, daarna, toen het streepje dat aan moest geven dat de test goed verlopen is goed was, zag ik een heel vaag verticaal streepje. Eerst dacht ik: dat kan niet. Ik heb dat ding wel honderd keer uit de prullenbak gehaald. En steeds kwam ik tot de conclusie: het is geen overtuigende ja, maar ook geen overtuigende nee. Moeilijk he. En spannend. Ik ga vandaag ook testen (als ik inmiddels niet ongi geworden ben).

Ik duim voor je.

groetjes,
Anne

Terug
Bovenaan