Ik weet het niet....

Nou ik weet het niet hoor.....
Vanochtend een dikke vette streep op mijn ovulatietest...(ook stom om zo'n test te doen als je vent niet thuis is..) en we hebben nog geklust voor hij vertrok (is donderdag vertrokken en komt zondagavond pas terug...)

Normaal ALS ik mijn eisprong al voel is het ALTIJD rechts.... Vanochtend ben ik echter opgestaan met steken LINKSonder.... deze hielden eigenlijk de hele ochtend aan... heb de hele winkel omgehangen (werk in de detailhandel)(mode) en het wilde maar niet zakken..... Zou dit dan mijn ovulatie zijn... ik denk het wel want ik heb toch mijn LH-stijging gehad....

Ik heb nog niet eerder LINKS steken gehad... oHHHHHHH ik hoop zo dat het raak is, kan het maar niet uit mijn hoofd krijgen.......

En datn nog 2 weken wachten.... dit is errug lang....

Liefs Lill

ff een steuntje in de rug!!!
Je hebt toch op de goede dagen geklust en zaad blijft ongeveer 72 uur leven dus die zaadjes van donderdag staan te wachten op het eitje! Dus toi toi toi!

Ik ga voor je duimen,
Liefs Claudy

lieve lill,

als je donderdag geklust hebt is dat goed als je nu je ei hebt!!

perfecte timing. het zaad is van goede kwaliteit tot na 48 uur. dan wordt het wat minder ook al blijft het inderdaad ong 72 u inleven zoals claudy zegt.

je hebt de ene maand links je ei en de andere maand rechts, dus dat je nu links voelt, weet je ook dat het goed is toch!! die pijn moet je voor lief nemen haha. ik voelde m deze maand voor het eerst heel goed (rechts haha)!!

nou meid, we gaan duimen voor elkaar!!

xx kimpansee

Ik word ook altijd helemaal gek van mijn lichaam. Misschien voel je nu wel dat ze elkaar eindelijk gevonden hebben. Soms denk ik wel eens laat ik eens lekker 2 weken denken dat ik zwanger ben, dat voelt in ieder geval beter dan die onzekerheid. De telleurstelling is dan wel groter, maar ik heb even twee weken kunnen dromen.

Heb pas een boek gelezen: 'Een beetje zwanger'. Verhaal van een vrouw die net doet of ze zwanger is en dat 9 maanden vol weet te houden, maar ja wat daarna? Het is best een komisch boek, moest er wel mee lachen. Met een beetje humor lijkt alles soms wat minder zwaar.

Zet 'em op he meid, als ik zo jouw verhalen van de afgelopen tijd heb gelezen ben jij super sterk, dus kop op hè!!!!

x puck

Dank je wel.... lieve meiden!!!

Ik voel me vandaag al een stuk beter... over het algemeen ben ik geen zeikerd hoor... maar af en toe wil ik wel eens zo'n vlaag van onzekerheid krijgen.. pffff het duurt nu ook al zo lang... elke maand begint het me zwaarder te vallen.... zeker nu met die IUI in het verschiet...

Nogmaals bedankt en een dikke knuffel van mij voor jullie allemaal!!!!

Lill

Terug
Bovenaan