ik weet het niet

hallo allemaal
sommige zullen mij kennen andere niet vandaar dat ik mij even voorstel.
ik ben tijger 24 jaar sinds oktober bezig voor ons eerste kindje in februari kwam ik erachter dat ik zwanger was en in maart heb ik een miskraam gehad. nou moest ik 26 mei ongesteld worden en dat werd ik niet en daarna heb ik na 5 dagen overtijd een test gedaan die was positief dus wij heel erg blij. maar twee dagen later word ik toch nog ongesteld en doe ik een test en niets meer op te zien.
nu is mijn vraag ben ik dan wel zwanger geweest en kan ik mijn normale cycles aanhouden of is het zo dat ik nu gewoon een cycles heb van 35 dagen wat ik niet hoop natuurlijk.
ik weet niet helemaal of ik hier thuis hoor met deze vragen maar ik dacht probeer het toch.
veel liefs tijger

Hoi tijger,

Na een miskraam blijft het hcg hormoon nog een poosje in je lichaam, waardoor je dan vals positief kan testen. Ook is je menstruatie van slag na een miskraam. Dit is onwijs balen, want opeens kan je niet meer op je 'oude' cycles vertrouwen. Bij mij zelf duurde het 5 weken voor ik ongesteld was na mijn miskraam. En ben benieuwd wanneer ik nu weer ongi wordt.
En natuurlijk hoor je hier thuis, jij bent toch ook iemand die zwanger wil worden na een miskraam.
Hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes Nienepien

Hi Tijger,

Wat balen voor je, zeg! Ik sluit mij helemaal aan bij Nienepien. Heeft de gynaecoloog je hier niets over verteld bij je miskraam? Of ben je niet bij de gynaecoloog geweest?

Ik denk niet dat je deze keer zwanger was, maar dat inderdaad het hormoon nog in je lijf zat. Het klinkt misschien raar, maar op zich is het goed dat je nu ongesteld bent geworden, want dat betekent wel dat je lijf nu wel weer normaal functioneert. En nu maar weer flink 'oefenen'. wij zijn er ook alweer druk mee bezig (ik heb 2 april een curettage gehad).

Sterkte en succes en tot schrijfs op dit forum!

Liefs,
Ongeduldje32

Mijn cyclus was voor mijn miskraam op de dag 35 dagen, nu 4 maanden verder ben ik pas drie keer ongesteld geweest. Ga maar tellen daar zaten dus ruim 40 dagen tussen en zelfs een keer 45 dagen, weer hoop weer teleurstelling.Je bent dus zeker niet de enige waar zijn lichaam overhoop gehaald is. Voor mij is het nu nog twee weken afwachten ( ik tel nu ook maar de langste cyclus voordat ik weer een test doe en de ongi toch weer komt) Ik weet na een eerdere uitgevoerde test die negatief was in ieder geval wel zeker dat het hormoon uit mijn lijf is. En hopelijk wordt dat opnieuw weer gauw aangemaakt.

Terug
Bovenaan