Ik weet het niet?!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben vandaag 3 dagen overtijd, vanmorgen een test gedaan en eerst was er niks te zien maar na die 5 min kwam er toch een heeeeel licht streepje tevoorschijn. In de bijsluiter staat dat je dan wel zwanger bent, maar het streepje is echt heel licht.
Ik wil over een paar dagen weer een test doen, maar straks is het streepje weer zo licht. Heeft iemand hier ervaring mee? Of moet ik maar een bezoekje aan de huisarts brengen? Ik weet het niet?!

Groetjes

meestal is een streep een streep maar ik begrijp je onzekerheid!ik denk dat je idd nog ff een weekje moet wachten als het je lukt....en als het dan nog zo licht is msschien een bezoekje aan je huisarts brengen!
Liefs

Hoi, ik sluit me helemaal aan bij Neomi.
Ik heb zelf de ervaring dat er bij mij pas na een week een hele duidelijke plus of zwanger in beeld komt te staan. Probeer je geduld te bewaren en test over een paar dagen nog eens. Indien je zwanger zou zijn dan is die lijn echt wel al duidelijker te zien. Het gehalte HCG in je bloed wordt met de dag hoger!

Succes met wachten..... en ik duim voor je!

sluit ik me bij aan!
probeer het over 3 dagen nog eens!

Succes, ik weet hoe moeilijk het is om te wachten :)

Ik duim voor je dat je over een paar dagen een duidelijkere test in handen hebt!

HCG verdubbelt om de 2 dagen.

Succes met wachten. Liefs Lisette

ja dat klopt ik heb het ook steeds zo licht als ik test net na de eerste dag
en als ik een paar dagen laten test is het heel duidelijk
is misschien bij jou ook aan de vroege kant geweest
maar ze zeggen een streep is een streep
succes groetjes

Hay meid,

Ik heb precies hetzelfde gehad! Een heel vaag kruis. Infonummer op de verpakking gebeld en een kruis is een kruis is me gezegt! HCG is HCG, hoe klein de hoeveelheid dan ook maar is!

Omdat het bij mij wel klopte wil ik je toch lichtjes feliciteren!

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx me

Bedankt voor jullie reacties!
Ik wacht nog een paar dagen en dan doe ik toch nog wel weer even een test, ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes

Terug
Bovenaan