ik weet het nu echt niet meer....

A

Anoniem

Guest
Hi,

Ik ben 29 januarie voor het laatst ong geweest. Ik ben nou nog steeds niet ongi. Ik heb wel vreselijk last van mijn rug en mijn darmen. M'n borsten zijn net kanonnen en ik heb een opgezette buik. Dit duurt al een week. Afgelopen maandag heb ik getest en die was negatief. Ik durf nu helemaal niet te testen terwijl ik er een heb liggen. Ik ben nog nooit zolang niet ongi geweest, behalve toen ik zwanger was van de eerste. Kweet alleen niet meer hoe ik me toen voelde. Ik ben ook super moe elke keer. Ik ben zooo bang dat ik als nog ongi ga worden. Ik heb trouwens een ciclus van ongeveer 33 dagen. Ik zit nu al op 41..... Ik heb ook zo'n lekkere nuchtere kerel die zegt,'' dan wacht je toch nog een week?''. Fijn he?
Nou, ik moest even mijn hart luchten,( kheb ook erg veel last van mijn hormonen. Als ik dat liedje van marco luister van een paar berichten terug, moet ik gelijk janken... Ja, sorry hoor.)
Ik wens iedereen verder veel succes enne... bedankt voor het 'aanhoren' van mijn klaagzang.

heej purk

dat is balen dat je nu zo lang moet wachten en een negatieve test had. Mannen snappen toch iets minder goed hoe het voor ons vrouwen voelt he! heel veel succes komende dagen, als je dan toch ongi moet worden dan maar liever snel he, dan kun je tenminste weer opnieuw beginnen! maar ik hoop natuurlijk voor je dat je toch zwanger bent!!! zou helemaal mooi zijn,
heel veel groetjes mayo

Hoi Purk,

Die onzekerheid is niet leuk, he?! Ik hoop dat je snel weet van hoe of wat....

Ik zou een weekje na de eerste test nog een keer testen als je dan niet ongesteld bent geworden.

Heeeeel veel succes!!!

Groetjes, Tessje.

Terug
Bovenaan