Ik weet het nu echt niet meer

Hoi hoi

Alles heb ik er aan gedaan om mijn lieve Kris van zijn krampjes af te helpen. Het lijkt wel of niks werkt bij hem. Het is wel wat minder, maar in de avonduren ligt ie nog steeds te gillen van de pijn.
Als ik dan om me heen hoor dat degene die overgestapt zijn op Omneo overal van af zijn ben ik stiekem wel een beetje jaloers.
Zo verschrikkelijk om je kleintje pijn te zien hebben. Meestal zit ik gewoon mee te brullen met hem.
Ik blijf maar gewoon volhouden met Omneo en Cinababy en hopen dat het snel over is bij hem.
Liefs Ellen

Hoe oud is die van jou?

Bij mij was namelijk hetzelfde aan de hand. Hij is nu 11,5 weken en kreeg BV een 1 voeding Nutrilon. Op een gegeven moment werd het zo erg dat ik er erg onzeker van werd...was het iets dat ik gegeten had? Of was het de KV? Ik ben toen over gestapt om Omneo en tegelijkertijd kreeg hij ook Cinababy duppeltjes.
Maar dat leek allebei niet te helpen.....

Nu ben ik de BV aan het afbouwen en krijgt hij dus steeds meer KV (nu 3 per dag). En ik ben gestopt met de Cinababy duppels.

Maar ineens lijkt het veel minder te zijn.

Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat ik denk dat ze er toch een beetje overheen moeten groeien en moeten wennen aan de voeding. Dat idee heb ik tenminste, want die druppels geef ik ook niet meer dus je zou zeggen dat het dan erger zou worden.

Hoe zielig het ook is....ze moeten er zelf doorheen.

Hoop voor je dat het snel ophoudt.

Hoi
Patrick heeft vreselijk veel last gehad van krampjes. Eerst had ik nutrilon maar ben overgestapt op similac en daarna werd het snel minder. Ook gebruikte ik druppels van cinababy maar die heb ik nu haast niet meer nodig.
Hij krijgt af en toe wat thee ( pure rooibos thee) dat helpt ook om de darmen te ontspannen.
Ik ben blij dat ik over ben gestapt op similac want  dat heeft echt geholpen.

groetjes sacha

Bij Finn werkt ABC Dophilus powder als een trein! Op het CB zeiden ze dat dat waarschijnlijk het enige is wat echt werkt.
Finn was binnen 3 dagen van z'n krampjes af.

Ff googlen waar je dat poeder bij je in de buurt kan kopen.

Echt, het kost een paar centen, maar het is het dubbel en dwars waard.

Succes!

Tessie

Hoi Ellen,

Wij hebben een kindje van 11 weken oud en ook hij heeft veel last  van krampjes. Op aanraden van een vriendin leg ik nu een "hittepitzak" die ik 2 minuten heb opgewarmd in de magnetron over zijn buikje heen. Hij wordt direct rustig en valt snel in slaap. Misschien is dit voor jou ook wel de oplossing...

Ik heb de zak (die ook lekker in je eigen nek past) gekocht bij DA.

Groet, Paulieb

Terug
Bovenaan