Ik weet het zeker: ik voel 'em!!!! LEUK!!!!

Na een paar weken twijfelen weet ik het nu zeker: ik voel heel duidelijk een kindje in mijn buik!! Zelf de verloskundige (een man, pfffff) zei dat het nog niet kan maar ik voel het nu echt heel duidelijk. Ben nu 17 weken, en wel behoorlijk slank dus daar heeft het dan geloof ik ook mee te maken. Maar ik denk dus echt dat ik het al vanaf week 13/14 al voelde hoor. Het is precies hetzelfde, maar nu veel vaker.

LEUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(ps: sinds een paar dagen kan ik ook eindelijk weer redelijk normaal eten en ben ik alleen nog maar misselijk (soms nog spugen) in de morgen. Dat is dus al een hele verbetering dus nu pas begin ik te genieten!! Maar dat doe ik dan ook dubbel nu hoor!)

Groetjes!!

super leuk he als je je kleintje voelt bewegen.
ik voelde mijn dochter met krap 13 weken en deze keer was het 14 weken toen de kleine zicht voor het eerst liet voelen.
ben nu 18 weken en kan het zelfs al aan de buitenkant van mijn buik voelen schoppen dus mijn vriend kan er nu ook van gaan genieten.

groetjes krista

Gaaf he, als je de kleine voelt! Telkens weer een bevestiging van leven!
Ik voel de kleine ook al enkele weken. Helaas voor m'n man en andere familieleden aan de buitenkant nog niet voelbaar.

Liefs Els
Mama van Quentin (21092007) en 18,1 wkn zwanger

Leuk om te lezen dat jullie je kindje al voelen. Helaas voor mij voel ik nog niks dat ik duidelijk kan benoemen als ons kindje. De verloskundige zei dat het best kan duren tot week 20, maar ik kan eerlijk gezegd niet langer wachten.... Ik weet dat alles goed is, dinsdag heb ik het hartje nog horen kloppen, maar toch vind ik het niet zo leuk. Het lijkt me reuzegezellig als je het eenmaal voelt.

Toch nog even geduld opbrengen helaas....

groet,
Amber

ik voel um ook.. echt super leuk.. mijn vriend heeft het gister ook gevoeld...
maar het wordt wel een druktemaker denk ik.. want sinds ik het voel is het ook meteen heel vaak... soms wel 2uur achter mekaar...
groetjes femster

Ik voel 'm nog steeds niet, maar vanmiddag zijn we erachter gekomen wat de oorzaak is.
Mijn moederkoek zit ervoor. Dat konden we vanmiddag zien op de 20weken echo.
Maar heeft iemand hier ervaring mee?? Hoe lang kan het duren voordat ik de kleine wel ga voelen???

Groetjes Marissa

Terug
Bovenaan