ik weet het zeker

A

Anoniem

Guest
hallo

ik moet over een ander halve week ongesteld worden. ik heb vandaag een test gedaan kijken hoe die uitviel, en je raad het nooit de test viel vaag uit. als je + en | dan was het zwanger, had je - en | dan was je niet zwanger. ik had | heel goed tezien dat andere streep was heel vaag tezien. ik denk dat ik wel zeker zwanger ben, en ik ga w8 tot ik ongesteldmoet worden wordt ik niet ongesteld dan doe ik nog een test. wat denken jullie?

groetjes chica

hoi chica,

Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent ik kan geen raad geven want ben zelf nog niet zwanger of zwanger geweest jammer genoeg.
heel veel succes

liefs jessica.

is wel heel vroeg, want 80 procent van het afbreken v e zwangerschao gebeurd in de eerste 2 weken. het beste is te testen als je over tijd bent.
ik hoop het zo voor je, dat als het een vaag pplusje is, deze zal blijven!

en word je dus gewoon ongesteld, en als je niet test weet je dus eigenljk niet eens dat je zwanger was,
dat wou ik er nog bji zeggen

nou.nou,wat wijsheid zeg ben je soms helderziend,,,,,ga toch fietsen

Als je over je anderhalve week ongi moet worden dan heb je net je eisprong gehad. Nou, dan kan ik je vertellen dat de test onmogelijk aan kan geven of je wel of niet zwanger bent. Pas 10 dagen na je eisprong oid gaat je lichaam het hcg hormoon aanmaken!

ik moet gewoon geduld hebben, hopen dat het lukt. duim voor me mensen

groetjes chica

Terug
Bovenaan