A
Anoniem
Guest
Hoi meiden
22 juli had ik om half 10 een afspraak in het ziekenhuis.
De dokter feliciteerde ons met het zwangerschap.
Ik ben volgens de dokter 7weken en 3 dagen zwanger,en ik zei dat het niet kan want ik ben 5 weken en twee dagen zwanger
Ze ging gelijk uitrekenen wanneer ik uitrekend bent ,en dat zou dus 10 maart 2009 zijn.
Na het gesprek gingen we de inwedige echo doen.
Daar bleek dus niks te zien.
Toen zei de dokter misschien zit de baby in je buitenbaarmoederhals ,als dat zo is moet het weggehaald worden.
En ik zei tegen de dokter hoe kan dit ,terwijl ik 2x een zwangerschaptest hebt gedaan.
Daar was duidelijk twee strepen te zien,ik heb het ook meegenomen om aan de dokter te laten zien.
En ik heb ook nog steeds gevoel in me borsten.
De dokter zei eigenlijk heb je ook wel een klein zwangerschap buikje.
Toen hebben we besloten om nog een keer een bloedtest te doen ,om te kijken of er zwangerschaphormonen erin zitten.
En ik moest de volgende dag 23juli bellen voor de uitslag.
Ik heb toen gebeld,en ja hoor er zaten nog wel zwangerschaphormonen in me bloed.
De dokter die me de hele i.v.f behandelingen heeft geholpen stuurde me naar een gyn.
Ik moet wel 29 julli nog een keer een bloedtest doen,en 30juli om half 10 naar de gyn. in het ziekenhuis zijn.
Dan zal zij er ook bij zijn.
Het is wel een raar verhaal ,maar dit wou ik eventjes kwijt aan jullie.
Oja mij tant zij misschien zit je baby zo diep dat ze het nog niet kunnen vinden,Dit heeft een vriendin van me tante ook gehad.
Daar vraag ik me af of jullie zo iets mee hebben gemaakt of gehoord .
Laat het me alstublieft weten.
Want ik weet het gewoon even niet meer.
GROETEN VAN DESI
22 juli had ik om half 10 een afspraak in het ziekenhuis.
De dokter feliciteerde ons met het zwangerschap.
Ik ben volgens de dokter 7weken en 3 dagen zwanger,en ik zei dat het niet kan want ik ben 5 weken en twee dagen zwanger
Ze ging gelijk uitrekenen wanneer ik uitrekend bent ,en dat zou dus 10 maart 2009 zijn.
Na het gesprek gingen we de inwedige echo doen.
Daar bleek dus niks te zien.
Toen zei de dokter misschien zit de baby in je buitenbaarmoederhals ,als dat zo is moet het weggehaald worden.
En ik zei tegen de dokter hoe kan dit ,terwijl ik 2x een zwangerschaptest hebt gedaan.
Daar was duidelijk twee strepen te zien,ik heb het ook meegenomen om aan de dokter te laten zien.
En ik heb ook nog steeds gevoel in me borsten.
De dokter zei eigenlijk heb je ook wel een klein zwangerschap buikje.
Toen hebben we besloten om nog een keer een bloedtest te doen ,om te kijken of er zwangerschaphormonen erin zitten.
En ik moest de volgende dag 23juli bellen voor de uitslag.
Ik heb toen gebeld,en ja hoor er zaten nog wel zwangerschaphormonen in me bloed.
De dokter die me de hele i.v.f behandelingen heeft geholpen stuurde me naar een gyn.
Ik moet wel 29 julli nog een keer een bloedtest doen,en 30juli om half 10 naar de gyn. in het ziekenhuis zijn.
Dan zal zij er ook bij zijn.
Het is wel een raar verhaal ,maar dit wou ik eventjes kwijt aan jullie.
Oja mij tant zij misschien zit je baby zo diep dat ze het nog niet kunnen vinden,Dit heeft een vriendin van me tante ook gehad.
Daar vraag ik me af of jullie zo iets mee hebben gemaakt of gehoord .
Laat het me alstublieft weten.
Want ik weet het gewoon even niet meer.
GROETEN VAN DESI