ik weet niet meer wat ik moet denken

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,zoals jullie messchien hebben gelezen ben ik aantal weken geleden begonnen met clomid en nu ben ik aan het wachten op mijn nod en dat is a.s donderdag aan 1 kant heb ik het gevoel dat het deze keer raak is en dat gevoel heb ik nog nooit gehad maar aan de andere kant ook weer niet omdat toen ik vanacht naar toilet ging klein beetje bruin bloed had maar dat was snel weer over want ik heb er verder van de dag geen last meer van gehad dus wat dat was weet ik ook niet messchien wel aankondeging van een menstruatie????maar dat hoop ik natuurlijk niet,verder had ik vanmorgen ook wat ongesteldheidskrampjes maar die zijn nu ook weer over .
ik wilde dit even kwijt.
iedereen veel succes met zwanger worden en bij degene waarbij het gelukt is PROFICIAT.
GR MUTSKE

Hai Muske,
Ik heb al 1,5 week last van menstruatiekrampjes/steekjes. Mijn nod is ook aanstaande donderdag. Vind het zo spannend. Hoeveelste ronde zit je? Ik in mijn 4e. Ik heb ook af en toe dat ik me een beetje misselijk/duizelig voel en af en toe dat ik het superwarm heb. En jij? Nou, we zullen maar gaan duimen voor elkaar, toch?
Liefs Patricia

Hé lieve mutske,

Ik was er ook weer eens even zoals je misschien al hebt gelezen. Ik hoop voor jullie dat het een innestelingsbloeding is en dat je hartstikke zwanger bent !!!!!!! Ik ga in ieder geval voor jullie duimen !!!!!

Heel veel liefs Biaggi

hoi hoi,ik ga ook heeeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen gr manuela

bedankt voor de lieve berichtjes!!!!!
nog ff en dan is het zo ver dan weten we hopelijk iets meer ik had gisteren nog paar druppeltjes bruin\rood bloed verloeren maar nu niks meer dus het blijft spannend!!!
patricia dit is ongeveer mijn 8 ronde ,ik ben ook af en toe duizelig en heb af en toe opvliegers heb het dan heel heet inneens maar dat kan ook komen door dat ik verkouden ben,ik hoop dat het voor jouw ook raak is en ga hard duimen voor ons.
haaa biaggi leuk om je weer eens te zien hier alles goed met je?
en manuela bedankt dat je zo hard voor me gaat duimen he en nu nog hopen dat het geholpen heeft.
gr mutske

Terug
Bovenaan