ik weet niet meer wat ik moet geloven, help!!!!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ik ben in oktober gestopt met de pil en ik weet dat dat nog niet erg lang geleden is maar wat ik in mijn hoofd heb heb ik zo gezegt niet in mijn kont.
Ben dus nog niet zwanger maar, ik wilde vragen maakt het uit hoe vaak je seks hebt in je vruchtbare periode?
Want de een zegt dat je eens in de 3 dagen moet vrijen de andere zegt weer   iedere dag wat moet ik nou geloven weten jullie het??????????

hoi Lindaa

Mijn mening is dat je gewoon moet vrijen als je daar zelf zin in heb want anders ga je de druk hoog maken en dat bevorderd het zwanger worden volgens mij niet en daarbij word het zo'n verplichting en dat is dan ook niet leuk meer.
Ik heb hier zelf ook ervaring mee (ben er vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben) en het is gewoon veel relaxter en het duurt er niet langer op hoor
dit was de tweede maand dat we het probeerde

-x- danielle

Hoi Linda

Als je naar een huisarts gaat, zal deze je ongetwijfeld
vertellen dat je het om de dag met doen. Nu, wij hebben
dat ook een tijdje trouw gedaan. Uiteindelijk bleek dat
mijn man zijn zaadkwaliteit niet zo best was en we maak-
ten een afspraak bij een gynaecoloog. De maand dat we
die afspraak hadden, besloten we ons niet te druk te maken
en deden we het iedere dag (minimaal 1keer) en zowaar, die
maand werd ik zwanger!!

Dus, eigenlijk weet ik het ook niet goed,
Doe waar je zin in hebt, dat werkt het best volgens mij...
Liefs Annet

hallooooooooo,

Hartelijk gefeliciteerd ben heel erg blij dat het jullie al gelukt is.
Helaas rook ik dus dat werkt ook niet echt mee maar, hoop dat voor ons ook snel de dag aanbreekt dat de test positief is.

Liefs Linda

Ehhh, ik rook(te) ook, dus dat maakt iig niet zo heel veel uit........
Maar geloof me, ik weet als geen ander hoe moeilijk het is om
er rustig over na te denken. Je wilt het en je wilt het NU. Maar
goed, bij mij is helaas wel gebleken dat het scheelt als je je er niet
te veel mee bezig houdt. Iig, maak je niet te druk en seks wanneer
je dat wilt..

LIefs Annet

Hey Lindaa,

Mijn mening is ook dat je het moet doen waneer jeer zin in hebt, anders is het vogens mij ook niet leuk meer.
Ik ben eind juni gestopt met de pil, en halve wege augustus ben ik tarwekiemolie gaan slikken. Had op deze site heel veel positiefe verhalen gelezen daarover, volgens de verhalen is het goed voor de rijping vande eicel(al staat dat niet op het potje hoor).
Ik dacht baat het niet dan schaad het niet, maar de derde ronde was het bij ons wel raak! (weet niet of dat nou door de tarwekiemolie komt, maar het zou kunnen.) Mijn cyclus werd trouwens ook eenpaar dagen korter toen ik die tarwekiemolie ging slikken, bvan 34 naar 29 dagen dus das ook weer een voordeel!!
En ik weet wat ze zeggen je moet er niet te veel mee bezig zijn, maar in mijn hoofd dacht ik alleen maar aan zwanger worden en toch is het zo snel gelukt.
Ik hoop voor je dat het snel raak is, succes!!

Groetjes Annemiek
16w4d(juni2006 mama's)

p.s. tarwekiemolie koop je gewoon bij ethos of kruidvat, mocht je dat willen weten.

Terug
Bovenaan