Ik weet niet of mijn berichtje al is geplaatst.....

A

Anoniem

Guest
Ik weet niet of mijn berichtje al is geplaatst dus hier een beknopte versie !!!!

Lieve lieve meiden,

Ik word er een beetje stil van dat er zoveel van jullie hebben gereageert op mijn berichtje van "maandag weer naar de gyn". Heel erg lief, dank jullie wel !!!!!

Ik ben dus naar de gyn geweest. Hij heeft eerst een aantal dingen op een rijtje gezet. Hij vroeg hoelang we nu al "bezig zijn". Dat alle onderzoeken goed afgerond zijn, zowel mijn onderzoeken als het spermaondezoek van mijn man en onze samenlevingstest. Hij vertelde dat ze mijn eigen cyclus eerst aan willen houden. Want anders moet ik al aan de hormonen. Maar dat kan als gevolg hebben dat je meer kans hebt op een meerlingen-zwangerschap. En dat dat niet altijd even leuk is. Vroeggeboorte, keizersnee enz. Maar hij zei wel meteen dat het niet altijd niet leuk is hoor !!!!! Ook veel meerlingen-zwangerschappen gaan wel goed !!!!

Maar hij wil dus eerst via mijn eigen cyclus verder gaan omdat mijn cyclus regelmatig is. We gaan nu eerst via inwendige echo's kijken wanneer mijn eisprong is. Dus  wanneer de follikel waarschijnlijk "springt". Als dat dan zover is dan moet ik mij laten spuiten en dan anderhalve dag later word ik geinsemineerd. En dan...................
begint het lange lange wachten weer !!!!!!!!!!!!! Ik moet morgen (donderdag) weer heen voor een inwendige echo.

Sorry, voor het lange verhaal maar ik moest het even kwijt !!!!!! Ik had graag al eerder willen reageren maar onze computer was een aantal dagen buiten gebruik !!!!! Balen maar ja, nu kan ik reageren en dan word mijn berichtje weer niet geplaatst. Ik ga hem nu eerst even kopieren in een map voordat ik hem weer kwijt ben !!!!

Dikke knuffel van Biaggi

hey biaggi

heel veel suc6 bij de gyn donderdag, ik hoop voor je dat alles goed gaat

ik  voor jullie!!

groetjes desire

Hoi Biaggi,

Ik hoop dat het op deze manier snel gaat lukken voor jullie. Veel succes vandaag bij de gyn!

Groetjes, Tess.

Hoi Biaggi,
Veel succes en sterkte met dit gebeuren bij de gyn. Hopelijk lukt het zo om zwanger te worden

Liefs Charlie

Hoi Biaggi,
Ik hoop dat het nu lukt, want alles gaat erg langzaam op het forum en het lukt niet altijd om een bericht te lezen of te plaatsen. Wat ik wilde weten is of je al een kindje hebt? Ik heb zelf geen kinderen, ben 35 jaar en heb inmiddels in november 2005  1 IUI behandeling gehad waarbij ik Puregon moest spuiten. Helaas is dat misgegaan. In december 2005 (na 2 jaar proberen zwanger te worden) ben ik spontaan zwanger geworden. Ongeveer 2 weken geleden is het toch misgegaan en heb ik een miskraam gekregen.  Ik hoop dat het allemaal goed gaat bij jou en ik leef zeker met je mee, want ik heb het allemaal al een keer meegemaakt.
Groetjes Jeanette

Hoi Biaggi,

Wat spannend voor je zeg! Oh ik hoop voor je dat het op die manier snel gaat lukken voor jullie.

Ik duim heel   hard voor je!

sterkte
Liefs Carina

Hoi Biaggi,

Wat spannend voor je zeg! Oh ik hoop voor je dat het op die manier snel gaat lukken voor jullie.

Ik duim heel   hard voor je!

sterkte
Liefs Carina

hoi biaggi,
Heel erg veel sterkte bij de gyn morgen! Ik hoop echt voor je dat het nu wel gaat lukken en dat je over een maandje kan vertellen dat je zwanger bent! Heel veel succes
liefs sas

Terug
Bovenaan