Ik weet niet wat er aan de hand is???

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Vandaag heb mijn nod dag. Al een paar keer deze week een veegje bruine afscheiding na het toilet bezoek. Gisteren is dit ook een veeg je rood geweest en vandaag weer een paar keer. Dit zal wel ongi zijn denk ik maar ik twijfel omdat het dus niet doorzet. Meestal zou ik allang veel meer bloed hebben als ik ongi zou zijn. Erg vreemd. Ik hoef nu nog niet eens maandverband of tampon te gebruiken zo weinig.

Ik hoop dat iemand deze ervaring ook heeft gehad die wel weet wat er aan de hand is. Ontpilling kan het ook niet zijn want die slik ik al jaren niet meer. Zwanger.... ik denk het van niet, maar als het zo blijft ga ik zondagochtend er toch maar een testje tegenaan gooien. Ik hoop natuurlijk nog steeds dat ik zwanger kan zijn.....maar ja.

nathalie

Hallo,

Jammer genoeg ben ik gisteren echt ongi geworden dus met volle moed op naar de 2de ronde. Wat ik nu wel weet is dat mijn cyclus klopt olgens de kalender en dat we dus op de geode dagen bezig zijn. Dit vindt ik wel een groot plus punt. Aangezien dat het vorige maand allemaal erg spannend is geweest en een vroege MK.

Dus nod 11 juni

Nathalie

Hallo,

Jammer genoeg ben ik gisteren echt ongi geworden dus met volle moed op naar de 2de ronde. Wat ik nu wel weet is dat mijn cyclus klopt olgens de kalender en dat we dus op de geode dagen bezig zijn. Dit vindt ik wel een groot plus punt. Aangezien dat het vorige maand allemaal erg spannend is geweest en een vroege MK.

Dus nod 11 juni

Nathalie

Hallo,

Dus nod 11 juni

Nathalie

Hallo,

Dus nod 11 juni

Nathalie

balen meid!!! ik leef met je mee!!!

kop op hoor!!

kijk na mij... denk aan andere dingen... doe wat leuks...

he sterkte en succes

dikke kus van mij

Terug
Bovenaan