ik weet niet wat ik ermee aan moet

A

Anoniem

Guest
hallo dames dames die zwanger zijn van harte gefeliciteerd en geniet ervan....ik zit echt met een vraag en ik hoop dat iemand me ermee kan helpen....ik was 26 april ongesteld geworden met een cyclus van 28 dagen zoals altijd...en daarna had ik gevreeen met me vriend op de vruchtbare dagen   en paar dagen later verloor ik een heel klein beetje bruin achtig (sorry) en werd toen 4 dagen eerder ongesteld terwijl ik altijd op tijd ben en nu heb ik dagen lang klachten zoals misselijk,lage rugpijn,lichte krampje af en toe en soms lichte hoofdpijn wat weer verdwijnt...ik weet echt niet wat het is maar voel me gewoon zo vreemd heb dat nooit...en ik lees ook vaak dat er mensen zijn die ongesteld worden en tog zwanger zijn...kan iemand mij helpen??? gr maris

Hoi Mariska,
Eerlijk gezegd durf ik het niet te zeggen. Het kan natuurlijk dat deze ronde je ei eerder is geweest.Vier dagen is geen enorm groot verschil.
Als je zeker wilt weten of je klachten door een mogelijke zwangerschap komen, zit er maar 1 ding op: testen. Een test kan duidelijkheid geven.
Ik heb ook weleens gehoord dat sommige vrouwen ongi worden terwijl ze zwanger zijn, maar dit komt volgens mij niet echt heel vaak voor.
Ik zou als ik jou was gewoon een test doen, dan weet je het zeker.

Groetjes,
Anoek

hoi anouk77 ik heb vandaag een test gekocht...dus spannend!!!ik heb alleen nog niet getest ik denk dat ik dat s morgens doe dan zit er meer hcg in je urine tog?nou je hoort nog wel van me...bedankt voor je reactie..gr mariska

Hoi Mariska,
Ja, inderdaad in ochtendurine zit een sterkere concentratie HCG-hormoon. Ga je morgen testen? Ik denk ik wel. Vandaag is mn NOD en de RD's zijn nog niet te bekennen.

Succes en ik  voor je.

Groetjes

hoi anouk77...ik heb die test gedaan en was NEGATIEFnou ja op naar de volgende ronde....en jij???wat is jou uitslag van de test,ben zo benieuwd..ik voor jed at het positief is meid...ik hoor het gauw van je...xxxjes mariska

Hoi Mariska,
Ook mijn test was vanochtend negatief. De RD's diende zich meteen aan daarna...
Wel blij om, want dan hoef ik daar niet meer op te gaan zitten wachten.

Voor jou ook balen dat het niet gelukt is meid. Kop op, we gaan met een heel stel weer naar de volgende ronde. Voor mij wordt dat ronde 2 en voor jou?

Liefs Anoek

hoi anouk77 ooh wat jammer dat het bj jou ook NEGATIEF   was en dat de RD s zijn gekomen...maar ja andere kant idd dat je daar iedergeval niet op hoefde te wachten...ik ga nu voor ronde 3..en ja we  voor elkaar dat het volgende maand raak is  gr mariska

hoi mariska,
heb je nog een test gedaan,misschien anders te vroeg getest,ik ben zelf dinsdag ongi geworden tenminste bruin en ben er vandaag alweer bijna vanaf dus maar 4daagjes en vorige maand 8dagen , ook erg vaag...
groetjes mier

Terug
Bovenaan