Ik weet niet wat ik moet denken , ZWANGER??????

Ik verwacht vandaag mijn NOD en heb alvast getest maar kreeg gelijk een 2e dunne streepje.
Ik vertrouwde het niet dus heb ik gelijk weer twee testen gedaan hahaahh en weer twee keer een vaag streepje.
Ik weet gewoon niet wat ik moet denken.
Ik durf niet blij te zijn nog want straks valt het tegen.
Wat denken jullie en hebeen jullie dit ook eens meegemaakt?????
DIKKKE KUS NIEM

Hi Niem,

Spannend joh!! Ze zeggen altijd een streepje is een streepje! Maar ik kan me voorstellen dat je nog even een slag om de arm houdt.

Ik duim voor je!!

Liefs,
Anne

NIEMMMMMMMM volgens mij is het zover!!!!!!!!!!!!! Jaaaaahaaaaah geweldig meid. Het klinkt net zoals bij F. die had ook een dun streepje weet je nog.

Test over een paar daagjes weer wie weet komt er dan een hele dikke vette streep en kan je dan je ogen geloven.

Fantastisch zeg, jeetje wat ben ik ontzettend blij voor je.

Dikke knuffel
patricia

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?? Niem, je krijgt niet zomaar een 2e streepje hoor!! Volgens mij ben je HARDSTIKKE zwanger! Ik had eerst ook alleen een vaag 2e streepje (en pas na een kwartier). Wat SUPER spannend lieverd! Ik hoop het zoooo!

Houd je me op de hoogte? Ik zou een CB test gaan halen. Die gaven bij mij nl. wel meteen een duidelijk resultaat.

Dikke kus F.

Zou het dan toch kunnen... wat we wilden doen in april?? Zou geweldig zijn toch??

X

Dank jullie wel lieve meiden ik hoop het zo dan kan ik mijn mannetje ook een keer leuk nieuws vertellen.
Ik ga vandaag weer ff testen halen en ga dan weer testen en dan ga ik denk ik donderdag naar eht ziekenhuis om te testen.
Ik ben wel stiekum een beetje blij maar durf nog neit helemaal blij te zijn ik hou jullie zoiezo op de hoogte.

Blijven jullie voor me duimen.
Dikke kus NIEM

Vlg mij is het raak hoor!!! Het streepje is ws licht omdat de zwangerschap nog pril is en de hoeveelheid hcg dan nog niet zo hoog is. Ik duim duim duim....

gr Jackje

Terug
Bovenaan