Ik weet niet wat ik moet doen wel of geen N.T (nekplooimeting)

Hoi meiden
Ik dacht kom me weer ff melden na dat ik gisteren jarig was zo raar en jarig en een babytje in je buik hihi

Om ook ff te klaagen ... Nou ik leg nu even in conflict met me verloskundige en het ziekenhuis komt ie

Ik liep eerst in het ziekenhuis die zeiden dat ik een eigen verloskundige moets hebben zo gezecht zo gedaan kom ik 15mei daar beetje praaten en zo zeg ze ik zie dat je al en nt heb gehad ik zeg wat is dat een nekplooimeting ik zech huh nee die moets bij jou ,,,zei nee dat had je al in het ziekenhuis moeten doen ik zeg nee dat moet bij jou zei nee nou ik weer het ziekhuis gebeld hun bla bla nee maar die aan geboden ik zeg nee die moet ik zelf betalen (135.00 ) dus niet miselijk maar dat komt om dat de arts in het ziekenhuis mijn onzeker heb gemaakt want ze leef maar aan dringen over een punctie maar dat wil ik niet om dat dat weer een miskraam kan veroorzaken maar goed dus die artsen hebben mij heel onzekers gemaakt !!!! Maar nu heb ik hem wel aan geboden gekregen en heb ik de afspraak op 29 mei,,,,

Maar mij vraag ook aan jullie over wegen of doen jullie ook zon een nekplooimeting ,,,,,,, want ik weet het nu nier meer wel doen of toch Niet!!!!

Sorry dat ie zo langs is meiden

Knuffels van mij X
 
@marie80,

wat vervelend dat je in zo'n situatie terecht komt
dat heen en weer gedoe zit niemand op te wachten.


Ik heb zelf wel de nekplooimetimg laten doen ben net 35 dus moest hem ook zelf betalen hier was het 149 euro. heb er geen spijt van gehad .
wij hebben hem laten doen omdat bij mij in de familie het down syndroom voor komt.

heb jij dan een speciale reden waarom ze dit willen .
misschien staat het wel ergens op de forum !!!

maar het is en blijft je eigen keuze en dan nog als er wel een verhoogde kans uitkomt .
krijg je nog meer onderzoeken .

ik wens je veel sterkte bij het maken van je keuze . groetjes sieuwke

 
jammer dat je zo onzeker gemaakt word en heen en weer word gestuurd.
wij hebben het wel laten doen omdat er bij ons in de familie ook down syndroom voorkomt. omdat ik 24 ben hebben wij dit ook zelf moeten betalen, was €150. gelukkig een goede uitslag van een kans die kleiner is dan 1 op 5000.
het is je eigen keus of je dit wilt laten doen. succes met je beslissing.
 
Ik zou geen nekplooimeting doen als je verder geen aanwijsbare redenen hebt. Alles gaat toch prima??
WIj hebben nooit geen extra onderzoeken gedaan als dat verder niet nodig was. En trouwens, met de nekplooimeting en vruchtwaterpunctie krijg je altijd maar een kansberekening... dus zekerheid heb je nooit! Lekker niet doen dus!
 
We hebben geen nekplooimeting gedaan, omdat we 26 en 28 zijn. En geen ziektes in de familie voorkomen.
Maar als we toch een kindje met down of ander syndroom krijgen, is hij/zij van harte welkom...

Doe wat je gevoel zegt...
Ik weet niet wat jullie leeftijden zijn en of er van zulke ziektes in de familie zitten.
En wat Bloempje27 zegt, zekerheid heb je nooit met zo'n test. Want ze zien niet alles
 
heb je er al over na gedacht wat je met de uitslag van de test wilt. als je dat nog niet weet is het denk erg moeilijk om daar een goede beslissing over te nemen als de uitslag niet is wat je had gehoopt.
 
Hoi meiden

Thanxs voor de antwoorden kweet het nog steets niet ppfff

En @tweelingmama wat ik met de uit slag zal doen van de meting ,,,,dit heb ik mijn een paar x afgevraagd en ik denk dat ik het antwoord pas weet al ik deze uit say zal hebben ,,, maar goed ik ben 32 en zwanger via iui dus en in mijn familie geen ervelijke ziektes of zo mijn vrien had wel 10 jaar geleden leukemie in de ergste vorm en was op geheven en zeiden dat ie nooit meer kinderen kon krijgen en kijk nu eens en Meschien ben ik daarom zo ijverig op die N.T zeg maar geen iedee meiden

Maar thanxs voor de antwoorden knuff marie
 
Terug
Bovenaan