Ik weet nog niks...

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden, moet vandaag toch uiterlijk mijn menstruatie krijgen, maar tot nu toe nog niets. Loop al dagen met het gevoel dat ik het ga worden. Beetje kramp en steken in mijn buik. Durf het nog steeds haast niet te hopen en ga elk 1/2 uur naar de wc om te kijken. Als het vanmiddag nog niet is ga ik een test kopen. Had vanmorgen wel al voor de zekerheid ochtendurine opgevangen. Weten jullie of ik dat straks gewoon nog kan gebruiken? Als ik meer weet laat ik het weten. Groetjes, AnnaXXXXX

Ja hoor, dat kun je nog gewoon gebruiken. Voor moeders voor moeders heb ik ook urine moeten opvangen en daarbij kreeg ik de opdracht dat ik dat buiten de koelkast moest bewaren tot ze langskwam. Bij veel tests maakt het overigens niet uit of je ochtendurine gebruikt of niet... Hoewel ik me voor kan stellen dat als je erg veel drinkt de hoeveelheid HCG per plasbeurt wel wat minder zal zijn.

Ik hoop voor je op een hele positieve uitslag.

Groetjes,
Melian

Volgens mij kun je het ook nog gewoon gebruiken. Had het bij mijn dochter hetzelfde als Melian. Maar spannend!!!!! Ik duim voor je!!!

Liefs ciomama

Spannend!! Ik hoop vanavond (na mijn werk) te lezen dat je in verwachting bent!

Meid, ik hoop het echt voor je, en vele hier met mij.....succes vandaag, spannend!
X

Net getest met mijn ochtendurine omdat ik nog steeds niet ongesteld ben, maar helaas hartstikke negatief. SHIT SHIT!! Kan me ook niet voorstellen dat het over een paar dagen wel pos. is want we hebben 16 dagen geleden sex gehad (vanwege de emotionele gesprekken na het ëisprong"weekend niet meer gesext) Gister nog weer gesproken want de sfeer is om te snijden en ook hier zei hij dat hij echt niet wilde. Dus misschien maar goed dat het negatief is maar dit was wel mijn laatste kans. Zit nu op mijn menstruatie te wachten.....

Sh*t!!

Wat zit je in een vervelende situatie. Het is al zo spannend en dan ook nog eens niet op één lijn zitten is eigenlijk teveel van het goede.

Het is je zo gegund!

Shit! Wat vervelend zeg!! Echt balen dat je test negatief is. Ik hoop echt dat je ongi nog uitblijft.. Een zwangerschap is je zo gegund. Vooral vanwege die vervelende spanningen thuis... Zo'n vervelende situatie voor jou. Heel veel sterkte!

Terug
Bovenaan