ik weet t ff nie meer hoor!!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
ik weet t ff nie meer hoor want ik heb een heel zwaar gevoel dat ik zwanger ben mar moet nog 10 dagen mn pil slikken en dan een test doen maar als ik da gelijk de eerste dag of 2 de dag na mn laatste pil doe is het dan al wel zichtbaar voor zoon test want het heeft toch ook met je cyclus te maken maar ja ik ben mn pil vergeten in de eerste week van mn strip en heb het toen die zelfde dag nog gedaan en ben die volgende dag ook nog vergeten ook nog. dus mijn vraag was kan ik de test dan wel gewoon al na mn pil doen
groetjes xxx soeske

Zover ik weet kan je gewoon een test doen alleen als je het een huisarts zou vragen kan je het antwoord kijgen dat de pil enige tijd nodig heeft om helemaal uit het lichaam te treden want soms als je stopt met de pil wil het wel is enige maanden duren eer je zwanger raakr maar dit is voor elke vrouw verschillend is ook maar net hoe vruchtbaar je bent.
Wat ik je wel kan zeggen is dit na de eerste test   mocht er geen resultaat uit  komen en je bent nog steeds niet ongesteld   geworden probeer het dan na enkele dagen weer want miss word het hormoon dat je aanmaakt dan al wat meer in de urine bevestigt door de test ik hoop je een beetje geholpen te hebben.succes!!!!!  

En om het nog maar even erger te maken (sorry): ook als je wel ongesteld wordt kun je zwanger zijn. Het schijnt dat als je de pil slikt je toch een soort bloeding kunt krijgen in je stopweek die niet gelijk is aan een echte menstruatie.
groeten Elke

Terug
Bovenaan