Hallo....ik ben weer onzeker...word er zelf niet goed van. Ben nu 17wk 2dg en weet niet zeker of ik die kleine kan voelen. Iedereen praat van geplof enz maar als ik al iets voel voel ik t t zelfde als wanneer ze al groot zijn en zich draaien bv. Moeilijk uit te leggen maar t voelt net een soort druk aan 1 kant maar dus totaal geen "schopjes". Dus weet niet zeker of t wel klopt wat ik voel. De baby is ja nog zo klein dan kan ie toch nog niet zn hele lichaam tegen mn buik afzetten?
Pfff heel raar. T enige waar ik nog een beetje hoop uit put is als ik veel heb gelopen en gedaan dat mn buik helemaal hard aanvoelt....dan denk ik ohhhh het zit er nog wel.
Bij mn dochter was t allemaal veel simpeler.....d8 ik echt nergens over na en nu maak ik mezelf echt gek.
Wie herkent dit of kan me antw geven?
Groetjes Pamela
Pfff heel raar. T enige waar ik nog een beetje hoop uit put is als ik veel heb gelopen en gedaan dat mn buik helemaal hard aanvoelt....dan denk ik ohhhh het zit er nog wel.
Bij mn dochter was t allemaal veel simpeler.....d8 ik echt nergens over na en nu maak ik mezelf echt gek.
Wie herkent dit of kan me antw geven?
Groetjes Pamela