ik weet t niet meer...

A

Anoniem

Guest
moet ff mijn ei kwijt haha

word gek van mijn lijf, borsten erg gevoelig, en buik is net een ballon. kan m niet meer inhouden. vooral 's avonds misselijk. t is eerste ronde, heb erg regelmatige cyclus, en ben een jaar gestopt met de pil nu. voel me vreemd. misschien wel gewoon een griepje ofzo! (kan me niet voorstellen dat ik nu al zwangerschapsverschijnselen heb, nod is 9 sept.)meiden, geniet van het weekend!!!!
kus, zonneke

Hey zonneke..

Als je die verschijnselen normaal nooit hebt zou het heel goed kunnen dat je zwanger bent hoor..! Al vanaf de bevruchting gebeurt er heel veel in je lichaam en worden de nodige hormonen afgescheiden... sommige vrouwen voelen al vlak na de bevruchting dat het raak is..
Magoed je kunt niet anders dan afwachten.. en er zijn al testen die je kunt gebruiken als je vier dagen voor je nod zit.. hoop het voor je!!

liefs.. Bats

en welke testen kan je dan eerder gebruiken...?liefs zonneke..

Heej Zonneke,

Raar he? Jammer dat je geen op maat gemaakte handleiding bij je lichaam krijgt. Je kunt inderdaad een heleboel voelen in je lijf.
Ik heb zelf al sinds 2 weken een opgeblazen gevoel in mijn buik, ik kan zelfs niet lekker meer op mijn buik liggen (en zo slaap ik meestal). Maar ik heb altijd wel al veel last van mijn darmen dus daar zou het ook aan kunnen liggen. Ook heb ik sinds die tijd last van steken in mijn borst, en heb ik duizenden puisten en pukkels in mijn snoet.  Ik weet niet wannneer mijn  NOD  was/is, in ieders geval zit mijn cyclus nu op 34 dagen en nog geen tekenen van  mijn ongi. Voordat ik met de pil stopte had ik een 29 dagen cyclus.
Ook zat ik laatst bij een of ander tv-programma te janken (en ik ben niet eens zo'n jankfiguur). Ik beeld me denk ik vanalles in, want nu zwanger zijn zou toch wel zwaar mazzelen zijn (ronde1).
In ieders geval houdt je lichaam je goed bewust bezig!! Dat is ook wat waard toch?
Nou veel suc6 met bezwangerd raken!!

Groetjes Joy

Terug
Bovenaan