Ik weet ut niet meer

Hallo allemaal,

Vorige week maandag moest ik ongi worden, maar omdat ik net gestopt was met de pil ging ik daar niet van uit.
Ben altijd heel onregelmatig geweest voordat ik de pil slikte.
Nu zijn we een week later en nog niks.
Wel ontzettend moe en ik moet heel vaak naar de w.c. Nu had mijn man een test gekocht maar die was negatief ( dat had ik wel verwacht)die heb ik vrijdag gedaan. Maar ik heb nog steeds geen kramp in mijn buik wel pijnlijke borsten en pijn in mijn rug maar voor de rest voel ik me goed. Hebben jullie je ook zo rot gevoeld nadat jullie gestopt zijn met de pil?

Groetjes Anoniempje
 
hoi anoniem
ik ben ook net met de pil gestopt en heb dus ook van die rare klachten. ik ben dus ook heel moe maar heb ook enorm last van hoofdpijn en van veel plassen zelf zat ik te denken dat het mischien door het foliumzuur zou komen maar nu jij het zo over de pil hebt zou het daar ook van kunnen komen. je bent inieder geval niet de enige die zich zo voelt maar hopen dat het binnenkort overgaat veel sterkte er mee groetjes puk
 
hoi anoniem,

ik ben nu sinds januari van de pil af en voel me ook nog niet echt happy. Heb ongeveer tien dagen in de maand pijnlijke borsten, veel plassen en een zwaar gevoel in mijn buik. En daar komt nog bij dat mijn cyclus ook nog onregelmatig is. Werd in het begin steeds langer, wordt nu weer iets korter. Gelukkig. Heb ook al twee negatieven testen gehad. Test nu niet weer, wil dan eerst twee weken over tijd zijn. Volgens mijn HA zijn het naweeen van de pil. En als je zo eens rond leest hier dan zijn wij niet de enige hoor. Hoop dat het binnenkort wel eens stopt.
Succes en groetjes, Hendrika......
 
Terug
Bovenaan