Ik wel; vriend weet het nog niet

Hoi,

Ik begin geloof ik een probleem te krijgen. Ik wil graag kinderen, maar mijn vriend weet het nog zo net niet. Ben er jaren geleden al over begonnen en ondertussen ook al lange tijd van de pil af. Hij weet dat, uiteraard. Helaas gaat voor mij de druk omhoog, want ik ben ondertussen bijna 36 jaar. Hij is 33. Het is bijna knap dat ik nog niet zwanger ben, maar elke maand eindigt toch weer in ongesteld zijn. Hoe pak ik dat nu aan?

groetsels Chris
 
dit moet je toch samen beslissen!!
anders heb je de kans dat het fout loopt als je eenmaal wel zwanger bent en hij wilt dit niet. maar hij weet dat je niet aan de pil ben, en toch onveilig?? dan weet die ook dat er een kans is dat je zwanger word!!
succes ik hoop dat jullie er uitkomen en samen een klein wezentje mogen maken.
liefs sandra
 
Hoi Chris

Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat het heel belangrijk is dat je er beiden helemaal achter staat.
Je kan nl niet klagen (als ze je straks voor alles op laten draaien) je wilde het toch zelf zo graag!
Dat is heel even de basis gedachte van de doorsnee man die er niet achterstond, niet mijn mening hoor.
In mijn geval moest ík er heel goed over nadenken (ik was tenslotte al moeder )maar heeft mijn vriend heeft geen kinderen van zichzelf.
Dat viel ook niet mee, daar lig ik nog steeds wel eens wakker van.
Voor het grootbrengen van kinderen ;met z ´n tweeen, is het heel belangrijk dat je op een lijn staat.

zo, genoeg gepreekt en succes

Jeanette
 
Hoi chris,
ik heb zo'n beetje hetzelfde meegemaakt.
ik heb 6 jaar een relatie gehad met mijn ex en die wilde in het begin wel, maar naarmate de jaren vorderden wist hij het ook niet meer. hij vond kinderen leuk van een ander en dan niet te lang. het laatste jaar van onze relatie maakte hij steeds toespelingen hoe vervelend en onhandig kinderen waren.. toen heb ik de knoop doorgehakt en hem de hamvraag gesteld.uiteindelijk wilde hij dus niet en ik heb er een punt achter gezet.we zijn wel als vrienden uitelkaar gegaan en spreken elkaar nog af en toe.inmiddels heb ik alweer bijna 2 jaar een relatie met een man die net zo graag kinderen wil als ik.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat je er sowieso over moet praten.en het wil niet zeggen dat het bij jou ook zo loopt,natuurlijk. mijn omgeving reageerde verschillend,sommigen vonden dat ik gewoon met de pil moest stoppen!!affijn;ik vind dat het iets is wat je samen beslist.
succes en sterkte!
 
Hoi,

ja het is niet noeuw maar je moet er wel samen achter staan of het risico willen/durven nemen dat je relatie stuk kan lopen.
Bij ons was het precies omgekeerd. Ik wilde geen kinderen.
Maar na een vakantie met kinderen wil ik ze nog liever gister dan vandaag.
Zet samen alles eens op een rijtje en kijk wat daar uitkomt.

Denk er wel aan, het klokje tikt voort!

Liefs Chris en Leon
 
PRATEN! Echt, dit is te belangrijk om het maar op z'n beloop te laten. Leg uit dat jij graag kinderen wilt en dat het i.v.m. je leeftijd liever morgen dan over een paar jaar gebeurt.
Heel veel succes!
 
Terug
Bovenaan