ik werk felxibel en dan is het heel moeilijk om oppas te vinden

ik ben me aan het orienteren voor oppas, en ik werk flexibel 18 uur per week. Nu ben ik wat aan het informeren en het schijnt heel moelijk te zijn om dat wat te vinden... gastouders hebben ook liever vaste dagen, en ze willen dat dan pas na de geboorte regelen. Ik heb ik een heel onzeker gevoel bij. Ik heb de baan net gekregen... (ben nu 11w 1d).

Heb je geen kinderopvang in de buurt met een flexgroep. Je moet dan wel de roosters op tijd aanleveren. Maar ik neem aan dat je wel optijd een rooster hebt toch.

Groetjes Karin

Hoi Minkemuurtje.
Ik ken het probleem idd. Hebben zelf wel een heel flexibele gastouder, ik werk 22 u p.w flexibel, maar heb het voor elkaar weten te krijgen tóch 1 vaste vrije dag p.w te hebben zodat ik ook wat leuks kan plannen met de kleine. De andere dg zijn ook flexibel. Mijn gastouder heeft ca 1 maand van te voren de oppasdagen en dat gaat heel goed. Tja, daarvoor kies je voor gastouder toch, omdat het flexibel kan.. Kan me voorstellen dat het je zorgen baat. Ze willen het zo promoten en roepen hoog van de daken, lukt wel, maar als het zover is, is het vaak erg moeilijk en een tekort, hier in de regio wel tenminste..
Ook de KDV, peuterspeelzalen enz. in onze regio zijn niet flexibel.. Moeten ze toch eens wat aan veranderen, haha.
Erg lastig voor bijv mensen die in de zorg werken, zoals ik.

Terug
Bovenaan