Ik wil alleen maar hangen en niks doen :-s

Hey meiden,

Jeetje zeg wat ben ik moe en niet vooruit te branden zeg! Ik wil alleen maar de hele dag op de bank hangen hahaha. Zwanger zijn is hard werken ;-)

Hebben meer meiden hier last van?

Fijn weekend!

Ik zit met hetzelfde. Ben niet vooruit te branden, heb nergens fut voor.
Als ik iets doe ben ik meteen weer moe en futloos. Hopelijk gaat dit snel over. Ik heb al bloed laten prikken omdat ik dacht dat mijn ijzer gehalte laag zou zijn maar dat was niet het geval.
Het enige dat we kunnen doen is "het" uitzitten.

Hoi,

Ik ben ook kapot al halverwege een dag werken. Helaas werk ik onregelmatig waardoor soms de rust ver te zoeken is. Helaas.
Ook heb ik erg veel last van pijnlijke en opgezette borsten, jullie ook?

Ik heb daar ook erg last van deze zwangerschap....
Heb al tegen mijn man gezegt. Ik ben de komende werken erg lui..... ben misselijk en zeer moe.. Hij vind het prima, als ik maar wel probeerde om het huis schoon te houden... Dat moet lukken haha
Sterkte ermee! Nog even en dan wordt het waarschijnlijk beter...
Kus famke

Ik werk voor mezelf en heb het toevallig deze week niet so druk gehad dus kon ik lui zijn haha.... Komende week moet ik er weer tegenaan :)

Zere borsten pffff praat mij er niet van....soms doen ze zo ontzettend zeer de andere keer wat minder.

Misselijk ben ik niet echt maar voel mij gewoon niet lekker beetje rare maag of last van mijn darmen.

Over een paar weken gaat het vast beter met ons!

Hier ook hetzelfde, mijn zoontje van 4 voelt dingen heel goed aan dus die plakt de hele dag aan me en probeert me dan ook weer uit, maar het is een schatje !
Ik heb hetzelfde als jullie alleen ben ik ook heel prikkelbaar en super snel op de kast pfff word moe van mezelf !

Breek even in van het augustus forum. Tijdens mijn eerste zwangerschap sliep ik in het begin zeker 16 uur per dag. De tijd dat ik wakker was, kreeg ik niks uit mijn handen en was ik al bekaf als ik naar het toilet liep. Van douchen moest ik uren bijkomen.
Het goede nieuws: Dat wordt steeds minder :) Toen ik 12 weken zwanger was, kreeg ik veel meer energie. Nog even volhouden dames, er komt verbetering ;)

ook hier erg last van.
Smorgen probeer ik wat te doen en smiddags kan ik al niet meer. gelukkig slaapt mijn dochter smiddags nog dus ga ik lekker met haar erin en slapen we heerlijk en of ik daarna nog zin heb nee je blijft moe maar heb wel mijn rust gepakt.
hier ook zere en jeukende borsten, ook erg snel last van mijn rug en zo af en toe misselijk met overgeven vooral in de ochtend.

Terug
Bovenaan