Ik wil alles weten!

A

Anoniem

Guest
Hai mensen.

Ben bijna 24 uur niet hier geweest! (voor het eerst sind een tijdje...). Dus ik wil vanalles weten en zeggen! Ik begin met zeggen:
Vandaag mijn ouders en zussen ingelicht. Was wel leuk maar na de enthousiaste reactie van mijn schoonouders een beetje een domper... Mijn moeder had er al over gedroomd, mijn zus had al op het punt gestaan om babyschoentjes te kopen en mijn andere zus wilde niet komen omdat ze bezoek had... maar die dacht het ook al. EN DAT TERWIJL ZE HET NIET HOORDEN TE WETEN!
Niemand verbaasd dus, de reactie was: O, dat dacht ik al...!
Blijkbaar had ik eerder een joelende menigte verwacht...
Ik wil niet klagen, hoor. Ze waren heel lief. Mijn ouders meer sprakeloos. Maar het is toch anders dan doodgeknuffeld worden door je schoonvader...

Enne Fiepke:
Ik las dat je niet meer getest had. Wat doe je me aan, meid! Heb de hele dag (niet de heeeeele tijd, hoor) aan je gedacht! Je vertoont meer zwangerschapstekenen dan ik...

Ik ben alleen moe en heb steken in mijn rechter borst. 'S ochtends wordt ik wakker met een kater-gevoel, zo lam. Verder eigenlijk niets. Dus als jij niet zwanger bent, dan weet ik het ook niet meer hoor!

Moi_wannababy (moniek, toch?):
Hoe voel jij je? Buikpijn las ik, maar verder wel oke?

Kon het trouwens niet nalaten om vanochtend nog 1x te testen....
Ik was bang dat het toch niet echt was... Maar nu begin ik het toch wel te geloven, hoor!

Lieve groeten

Hoi, hoi.
Wel een beetje  een teleurstelling dus, dat iedereen al wist van je ''zwanger zijn''.
Komt me bekend voor...
Ik had het bij mijn jongste ook..daar kon je het al met 7 weken aan mijn buik zien!
Ik had netjes willen wachten tot de eerste echo, maar ik voelde dat er gekletst werd over me..Dus met 10 weken maar wel verteld, en iedereen ook zo van; oh, dat dachten we al.''
Inderdaad een tegenvaller, maarja die buik inhouden is ook geen optie..
Nu we voor de derde gaan, ben ik benieuwd hoe het  zal gaan als het zover is.
Weet dat een aantal mensen het niet meer verwachten..mn schoonouders, want die hebben de instelling van; jullie zijn klaar want je hebt al een zoon en dochter, en meer keus is er niet.!! ERG HE?

Zit zelf dus in eerste ronde, en moet nog een dikke week wachten, maar ga er niet van uit...voel niets speciaals..
Wel wat sneller moe, maar dat kan ook zo maar van het weer zijn haha.
Nou, hopelijk kun je nog veel andere mensen wel verassen met jullie heerlijke nieuws!!
Alle goeds voor jullie, en je buikje...

Liefs R

Jammer, he! Als mensen nuchter zeggen: Dat dacht ik al.
Ik ga liever voor het joelen en knuffelen.. Maar ach, ik zal er aan moeten wennen dat het niet voor iedereen zo geweldig aanvoelt als voor ons.

Ik hoop voor jou dat het snel raak is en dat iedereen staat te joelen met spandoeken en ratels en vuurwerk en fluitjes en tranen van geluk.....

Hoi,
Wat jij me toewenst is wel super ja!! Maar even wachten nog denk ik.....
Ik wens jou ook heel veel te gekke reacties als jullie het gaan vertellen..
Het is gewoon heel bijzonder, en gelukkig weten wij dat wel he!!
Liefs R

hee woedel!!
nah t wordt wel erger.
ik word hondsmoe wakker en ga ook hondsmoe naar bed.
ben heel erg lichtontvlambaar zullen we maar zeggen en voor mn ventje zal het wel zwaar zijn want soms ben ik neit te genieten.
heb ook steken maar dan in mn linkerborst.
ben wel afgevallen(pfoe)maar mn borsten waren eerst ook dunner geworden maar nu...
ze zijn   nu al verschrikkelijk opgeblazen!!!(denk maar aam kikkerwangen hihi)\
gister ben ik ff uitgeweest in renesse,pinksteren.
had een paar kleine drankjes op(3/4) en wel wat peukjes.
ik voel me er heel schuldig over en doe het niet meer.
weet dat mn kindje nog geen navelstreng heeft maar toch!!
en jij,nog meer dingetjes??
EN FIEP:
ik was zoooooo benieuwd...waarom heb je neit getest dan?
hee,stress is niet goed hoor voor mijn wurm!!hihi
laat je nog wat horen?dikke kus!!!!!!!!!

Hee Toi_wannababy (...)

Alles goed bij mij. Ik heb vandaag eigenlijk bijna nergens last van. Ik voel me zo oke, dat ik me afvraag of ik nog wel zwanger ben

Maar ik heb al 4 (!) x getest nu dus het zal echt wel zo zijn...
Ik heb net wel een strakke broek aangedaan, want vandaag voel ik me weer slank. Wie weet hoe lang dat nog gaat duren, als ik al ooit weer op mijn oude gewicht terug ga komen (en figuur. Ik heb nu niet te klagen)

Moe wakker worden heb ik wel elke dag, ook met een katergevoel, duf enzo. We wisselen elkaar goed af met links en rechts, zijn we samen in evenwicht.

Ik snap heel goed dat je je schuldig voelt over de alcohol. Ik rekende eerst steeds uit tot wanneer ik zou mogen drinken. Maar sinds ik weet dat ik zwanger ben, durf ik niet meer. Ik heb vroeger op school gehad dat zelfs 1 glas te veel kan zijn. Misschien af en toe een slokje voor de smaak???

ik las je berichtje,ik ben zelf nog NIET ZWANGER,maar kan me wel voorstellen dat je graag enthousiaste reaktie verwacht!!!

vandaar dit plaatje voor jou,hoop dat het wat helpt!!!

bij ons in de familie weten ze ook dat wij bezig zijn (helaas alweer ronde 12)
dus die zitter er denk ik op te wachten,maar het is natuurlijk geen verassing meer voor hun ,maar goet we zien wel...

maar geniet er lekker van.....

xxxtam80

Terug
Bovenaan