Ik wil bevallen!! pfff

Na een bezoekje gisteren weer aan het ziekenhuis ivm klachten hoge bloeddruk enz..mocht ik weer heerlijk naar huis , met een paar slaappillen en goeie maagtabletten!
As donderdag 36 weken en mijn lijf is op..tenminsten ..mijn buik is zoooo groot en vol met 2 babys ..ik kan nog amper lopen..
Ongelovelijk wat een gewicht...as vrijdag word "de ring"verwijderd en dan hoop ik zooo dat door het wroeten spontaan me vliezen breken of dat ik weeen krijg..(waar overigens een goeie kans op is) en anders wil ik met 37 weken echt ingeleid worden...

Begrijp me niet verkeerd hoor..hoe langer de babys in de buik..hoe beter..maar zeg nou zelf..het moet voor de mama toch ook leuk blijven??

liefs marinde

Nou inderdaad zeg! Kan begrijpen dat je t ook zat bent met zo'n enorme buik. Ik weet van mn moeder ook dat ze het op t laatste heel erg zat was, die was namelijk ook zwanger van een tweeling.
Mn moeder was trouwens met 38 weken bevallen. Hoop voor jou dat t niet al te lang meer duurt!
Ik zou t ook al graag in mn armen willen hebben! Kan niet meer wachten! Ben zo nieuwsgierig! Mn man is ook erg nieuwsgierig. Die vind t allemaal maar te lang duren;)
Moet nog 6 weken wachten..... alst goed is!

Hey!

Dan lopen we gelijk op denk ik, ik ben donderdag ook 36 weken zwanger!! Maar niet van een tweeling, maar er wel net zo zat van als jou. En het begint nu al, bij iedere steek denk ik, o zou het al beginnen?? Ik heb nog twee zoontjes, en voel me soms zo schuldig tegenover hen, dat ik eigenlijk het liefst de hele dag op de bank lig!!!!

Het word vandaag een warme dag puf puf, sterkte met de laatste loodjes, en zeker van twee ukkies, dan moet je het nog twee keer zo zwaar hebben dan mij. Och wat klinkt dat toch weer ernstig, maar inderdaad, kom maar op met die bevalling!

Liefs mammma

Helemaal gelijk hoor Marinde!
Kan me heel goed voorstellen dat je er klaar mee bent.
Bij mij gaat het prima, vandaag 35 weken, maar met 2 kindjes in m'n buik zou ik ook wel willen dat het snel kwam.
Sterkte!

Hee Marinde, ik kan me voorstellen dat het met 2 baby's echt zwaar wordt! Ik vind eentje al genoeg. Toch goed dat je het nog zo lang hebt volgehouden, daar kun je trots op zijn! Succes nog met de laatste loodjes!

Heel begrijpelijk! Zeker met 2 kleine druktemakers in je buik kan ik me voorstellen dat je je lijf wel weer een keertje in 'normale' modus wilt! De laatste loodjes zijn vaak het zwaarst, maar gelukkig ben je er bijna! Succes nog even...

Terug
Bovenaan