ik wil bevallen!!!!!!!!!!!!!!

pffffffff wat wil ik graag bevallen zeg nog een beetje vocht erbij en ik klap uit elkaar! kan geen schoenen meer aan zelfs speciale schoenen moeten kopen die ik nu al niet meer aan kan. maar ja bloedgroep goed dus dit hoort er nou eenmaal bij. kan het alleen niet geloven als je die dikke paarse voeten en benen ziet.

maar het rommelt hier nog niet eens, ach ja niets aan te doen we wachten rustig af.
kan niet lang meer duren ben 7 juli uitgerekend dus....

nou meiden zet hem op nog eventjes en we hebben allemaal onze kleintjes in onze armen,

liefs tanja

Het valt niet mee hè, die laatste loodjes.
Ik herken je verhaal helemaal.

Zelf ben ik 14 juli uitgerekend en ik zou ook best al willen bevallen.
Helaas heeft de kleine er nog niet zoveel zin in.
Er zit niks anders op dan geduld hebben en afwachten, al valt dat niet altijd mee.

Veel sterkte met de laatste loodjes.

Liefs Mickey

Ik ben er ook klaar mee de baby mag komen!
Het weer van vandaag werkt ook niet mee. En hier zijn er al weken geen enkels zichtbaar en loop alleen nog maar op slippers (gelukkig is het zomer!).
Alles begint nu toch wel in de weg te zitten. Daarnaast al vanaf het weekend last van krampen (oefenween) die niet door zetten.
As dinsdag uitgerekend en eigenlijk gedacht dat het nu al geboren zou zijn (helaas de intuitie heeft me in de steek gelaten).

Even afwachten dus en met de dikke buik voor de ventilator.

hoi Tanja

Tja... van mij mag het ook wel gebeuren.... Zaterdag 39 wkn, dus het kan ook gewoon....
Maar goed...we wachten maar af... Meer kunnen we toch niet....
Probeer rustig te blijven.. Ik heb me er in berust en sindsdien voel ik me enigzins lekkerder hoor....

Grtjs,
mama Peet

Ik ben pas 37 weken zwanger en de 24e uitgerekend maar ik hoop echt dat het eerder geboren gaat worden, de gedachte dat ik misschien nog wel 5 weken door moet lopen wordt ik absoluut niet blij van. Volgende week voor controle naar het ziekenhuis, misschien is er een mogelijkheid om eerder te kunnen bevallen dmv inleiden maar ja het zal wel weer niet want ze willen altijd dat het spontaan op gang komt (grrrr) Afwachten maar, we kunnen niet veel meer doen.

Suc6 met de laatste loodjes allemaal.

Groetjes,

Puk

Ik ben vandaag 39 weken en 1 dag zwanger.

Gisteren bij de verloskundige geweest constateerde 3 cm ontsluiting en heeft mij gestript om zo het laatste zetje te geven.

Nu had ik de hele tijd last van weeen, verloskundige is net langsgeweest en nou blijken dit valse weeen te zijn . Ik had nog steeds maar 3 cm ontsluiting, dit kon volgens de dienstdoende verloskundige met een beetje pech nog 2 weken zo blijven.

Ik heb het nu gewoon helemaal gehad.

Heel herkenbaar, die voorweeen.
Vannacht was ik ervan overtuigd dat de bevalling begonnen was.
Ik werd rond 01:00uur wakker met flinke pijn in mijn onderrug. Hier begonnen mijn 2 eerdere bevallingen ook mee dus hield er rekening mee dat dit een begin kon zijn.
Ik heb geprobeerd rustig te blijven liggen om te zien wat er komen ging, maar al snel had ik best pijnlijke weeen. Ze waren alleen allesbehalve regelmatig.
Vervolgens heb ik ruim 2 uur beneden gezeten en heen en weer gelopen.
Tegen de ochtend weer in bed gekropen en mijn man gezegd dat ik liever had dat hij vandaag thuis bleef (werkt hier ruim een uur rijden vandaan)
Om 8:00uur mijn ouders gevraagd of we onze dochters mochten brengen. Ik had namelijk het gevoel dat e.e.a. blokkeerde omdat onze kinderen inmiddels wakker geworden waren.
Toen manlief terugkwam waren de weeen er nog steeds maar nam de krachtigheid al iets af en inmiddels (14:15uur) heb ik alleen nog last van regelmatig terugkerende harde buiken.
Al weet ik heel goed dat dit erbij kan horen baal ik er best wel van.
Ik had goede hoop dat het echt stond te gebeuren en kon me er op zeker moment ook echt aan overgeven.
Nu is het weer gewoon afwachten. Onze kinderen worden straks weer door mijn man opgehaald en we gaan weer verder met de dagelijkse dingen.
Desondanks heb ik wel het idee dat het lichaam voorbereidend werk aan het doen is.
Het is vast niet voor niets, maar toch.......
De onzekerheid dat je niet weet wanneer het wel staat te gebeuren.........
Inderdaad, onze kleine kan best nog 3 weken op zich laten wachten (aaarrrgghh!!)
Er rest ons niets anders dan ons aan de situatie over te geven.
Wel fijn dat je het met anderen die in hetzelfde schuitje zitten kunt delen.
Sterkte allemaal!

Vis79 (39+2 wkn zwanger)

Terug
Bovenaan