Ik wil borstvoeding gaan geven, welke compressen zijn het beste ??

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Welke compressen zijn goed en niet zo duidelijk zichtbaar onder je kleding. Ik vind het zo'n lelijk gezicht van die ronde schijven die je door je kleding heen ziet.
Nu heb ik iets gelezen over Lily pads, die siliconen compressen, heeft iemand daar ervaring mee. Het lijkt me zo plakkerig en zweterig aanvoelen maar misschien heb ik het wel helemaal mis.
Ik hoor graag jullie ervaringen.
Groetjes Rene, 33 w

Hoi,
Ik gebruikte altijd die van Natusan. Niet goedkoop, maar prettig in gebruik. Die silliconen ken ik niet..
Achja, soms moet je het even uitproberen.
Heb weleens van die goedkope gekocht, maar die bleken vierkant te zijn!!!!!
Geloof toen van het Kruitvat..
Vast door een man bedacht...hihih
Groet R

hoi Rene,

Ik gebruik ook de zoogcompressen van Natusan.
Volgens mij kun je de compressen van Lillypad kopen bij de thuiszorgwinkel.
Loop eens binnen, zou ik zeggen.

Wist je trouwens dat je al je vragen over borstvoeding kunt stellen op
www.borstvoedingsforum.nl ?

Hele fijne site, je kunt ook als gast een vraag stellen, dus zonder in te loggen.

succes en groetjes,   Linda

Ik gebruik die van de etos......die bevallen mij erg goed. Ik heb ook wel de uitwasbare van de prenatal gebruikt maar daar lek ik door heen.
Groetjes Lillian

ik had een proefpakket van avent gekregen, op zich prima. daarna die van de etos en kruidcvat gebruikt. ook prima.
ik had ze alleen in het begin nodig. toen er een aanbieding was, heb ik meteen dozen vol van ingeslagen en die liggen er nu nog, haha.
ik heb in totaal 6 maaanden bv gegeven.

greet

Ik heb die van Etos gebruikt, ik heb 6 maanden borstvoeding gegeven en ze ook 6 maanden nodig gehad, dus dan is het wel iets waar je op kunt besparen. En ik vond ze prima zitten.

Hoihoi
Ik heb van alles gebruikt, wegwerp, uitwasbaar, maar overal lekte ik doorheen en het was idd geen gezicht.
Ik heb toen op het forum van de meimoeders 2006 (ben zelf meimoeder) de tip gehad van de lilypads.
Ideaal! Je hebt het idee alsof je er niks op hebt zitten en je hoeft 's nachts geen bh meer aan. Ook hoef je niet bang te zijn voor lekken. Ook vond ik het voordeel dat ik ze onder de douche gewoon ff met shampoo schoonmaakte en daarna weer zo op kon "plakken".
Zo kosten rond de 25 euro, maar je hebt in principe maar een setje nodig.
Ik lijk wel een reclamemadam, maar ik had me twee maanden ellende kunnen besparen door die dingen eerder te gaan gebruiken.
Groetjes Tamara

Terug
Bovenaan