Ik wil de fles niet meer van mama

Hoi allemaal,

ik wil lekker helemaal geen flesje meer van mama. De fles 's morgens mag ze me half geven, omdat ik dan honger heb, maar verder houd ik hem zelf wel vast en dan wil ik ook in de box liggen, niet bij mama. Eerst was dat alleen bij de fles 's morgens en 's middags, maar nu ook bij de laatste fles. Dus ik heb mijn mama niet meer nodig voor de fles, stoer he! Maar ja, ik ben natuurlijk ook al meer dan een half jaar oud, dus geen baby meer.

Groetjes Laura

Hey Laura,

Wat knap van je zeg!!! Nou ik wil dat ook proberen maar ja weet nog niet hoe ik de fles goed vast heb maar ja ben ook nog geen 5 mndjs oud!!! Maar vindt drinken ook leuk als ik kan helpen,hihi!!

Groetjes Jessica

Ja, ik vind het ook heel stoer van mezelf, mama vindt het wel jammer, hoor! Maarreh toen ik vijf maanden was lukte het me ook nog niet helemaal zelf. Dat kan ik pas een paar weken.

Groetjes Laura

Snap dat je mama het niet leuk vindt maar ja moet jouw mama gewoon ff aan wennen!!!
Want mama's willen altijd voor ons zorgen en daarom vinden ze zo iets echt niet leuk!!!
Maar ja we worden groot en hoeven geen hulp meer te hebben!! Dus mama's niet erg vinden wij zijn gewoon heel stoer als we dat allemaal zelf kunnen!!!

DADA Jessica

hallo

zo jullie zijn snel zeg. Ik kan mijn fles echt nog niet beethouden en ik ben al ruim 6 mnd!!! Het liefste wil ik ook dat mijn mama de fles geeft.

daaaaag

Wesley

Hoi hoi

Toen ik 4 en halve  maandjes was hield ik zelf de fles al vast!
Toen vond ik het dan nog wel gezellig om bij mama
op schoot te liggen, maar wel "zelluf doen".

En eigenlijk pak ik hem nu overal zelf.
Als mama mijn fles op de grond zet,
kruip ik er naar toe,
pak ik mijn fles,
draai op mijn rug en drink mijn flesje leeg!

Hoezo een wijsneus??

Xxx Thijs

Hoi,

Wat kanp van jullie dat jullie dat al zelf kunnen.

Mijn mama houdt mijn fles nog vast. Ik vind het wel leuk om 'em ook vast te houden, maar ik vind het nog leuker om 'em als trommel te gebruiken . Wel ga ik steeds vaker wat rechter op zitten. Dat liggen is maar niets. Maar ik moet nog leren om mijn hoofd goed te doen, want anders zit de speen dubbel en dan legt mama me weer neer.

Groetjes, Nikki

Wat knap van jou zeg. Dat kan ik niet. Nou  ja... ik kan beter zeggen dat wil ik niet. En mijn mama is blij toe, want de rest van de tijd ben ik veels te druk bezig om even lekker met haar te knuffelen en rustig te liggen.
Groetjes Quinn

Terug
Bovenaan