ik wil dolgraag maar ben wel bang

ik wil weer dolgraag een kind maar weet niet mijn cyclus .ik heb 2 maanden geleden mijn kindje verloren.ik was 38 weken zwanger van mijn dochtertje dunya.helaas is ze er niet meer.mijn kinderwens is nu veel groter .kennen jullie dat ook.liefs janny ik hoop voor jullie ook dat jullie snel zwanger mogen worden en dat alles goed mogen gaan.kusjes janny

quote: timous schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-10-2005 23:48:25'));

ik wil weer dolgraag een kind maar weet niet mijn cyclus .ik heb 2 maanden geleden mijn kindje verloren.ik was 38 weken zwanger van mijn dochtertje dunya.helaas is ze er niet meer.mijn kinderwens is nu veel groter .kennen jullie dat ook.liefs janny ik hoop voor jullie ook dat jullie snel zwanger mogen worden en dat alles goed mogen gaan.kusjes janny

hallo janny,

ik begrijp wat je bedoelt dat je nu snel weer een kindje wil,dat is bij mij ook zo ik ben 9 september j.l.mijn zoontje verloren.mijn kinderwens is nu ook groter dan daarvoor.
je schrijft dat je je cyclus niet meer weet.ben je al ongesteld geweest?als je dat heb gehad kun je weer nagaan of je een eisprong krijg na 14 dagen.

heel veel sterkte met het verlies van je meissie.
schrijf het hier maar van je af.dat kan je helpen.

heel veel liefs bianca

hoi marbie ik vind het rot voor je.hoe ver was jij.ik hoop ook voor je dat je snel zwanger mag worden.he meid.ik ben na de bevalling 2 keer ongesteld geworden en dat is best wel snel toch.heeeeeeeeel veeeeel liefs janny

Janny,

het is niet niets hoor zo laat in je zwngareschap een kindje verliezen. Normaal gesproken wordt na een bevalling (als het goed gaat) geadviseerd om toch eerst wat maanden te ontzwangeren, bij jou zal dat toch niet anders zijn?

Ik begrijp je helemaal, je wil een kindje dat bij je blijft, maar twee zwnagerschappen zo vlak achter elkaar is zwaar.

Zelf ben ik bevallen na 18 weken zwangerschap, een stuk eerder dan jij dus, en na twee maanden was ik weer zwanger (nu bijna 18 weken). Ik merk echt dat het een aanslag is op mijn lichaam. Doordat de vorige zwagerschap probleemen gaf (hoge bloeddruk) en mijn conditie achteruit vloog, heb ik daar nog steeds last van. Ben nu snel kortademig.

Wat zegt de gynaecoloog over snel weer zwanger worden?

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en geluk.

Miep

Lieve Janny,

Allereerst natuurlijk gecondoleerd met t verlies van jullie dochtertje .
Het is afschuwelijk, je kindje zo laat in de zwangerschap verliezen !!
Heb zelf 5 jaar geleden ook mijn dochter verloren, aan het einde van mijn zwangerschap,
en dat is zo vreselijk moeilijk,daar moet je mee leren leven, maar de vraag waarom achtervolgt mij nog steeds.
Wel kun je het na verloop van tijd een plekje geven , maar het blijft moeilijk.
Wilde zelf toen ook snel weer zwanger worden maar dat lukte niet erg.
Was waarschijnlijk te gespannen, want je kindje verliezen........dat is nogal wat !!
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, heb zelf nadat we onze dochter verloren hadden nog drie !! kindertjes gekregen !!
Het kan dus, met de nodige medische begeleiding en een hoop moed want iedere nieuwe zwangerschap, hoe gewenst ook is ontzettend spannend, tot het einde aan toe !! Heel veel sterkte ,

Wendy.

Terug
Bovenaan