ik wil een andere kinderwagen....

ik word echt knetter gek van onze wagen, Quinny formula xl. 3wieler.

voordat die kleine er was vond ik hem geweldig maar nu.

het boodschappenmandje is mega klein, het gat voor frisse lucht in het regenscherm is zo groot dat alles naar binnen regent, als je hem een stoepje op moet tillen ofzo kiept hij steeds bijna om. de rem blijft vaak half hnagen, en dat ding heeft zulke luxe vering dat je het hengsel/duwstang/ bijna op de grond moet hangen voordat je voorkant van de grond afkomt! en dan nu met die wind heb ik ook nog zo'n parasolletje dat steeds de verkeerde kant op waait. ook zit de bak er te los op, de bak begint hierdoor naar voren te hangen, die kleine op zijn beurt dus ook waradoor de bak nog meer naar voren gaat en de kleine uiteindleijk voorin de bak opgevouwen ligt. aaagghhhrrr.

knetter word ik ervan, en dan heb ik ook nog eens een hondenriem in mijn handen met daaraan een hond die alleen maar richitng dieren winkel wil en ik dus continu mee moet sleuren, zo gauw we uit de buurt van de dierenwinkel zijn doen we haar dus maar los, want anders krijg ik die wagen nooit het stoepje op of de hoek om.

nee als ik het over kom doen zou ik voor een wagen met vier wielen gaan waarvan de voorste twee kunnen draaien en je in de bochten de wagen dus niet op hoeft te tillen, het is dat onze wagen erg duur was maar anders zou ik zo een andere halen.

Hoi hoi

Waarom zet je je kinderwagen niet op het internet?
meestal ben je hem daar zo kwijt...en helemaal als t een heel nieuwe is
En het merk dat jij noemt is bij sommigen zeer gewild
Van de opbrengst van de kinderwagen kan je een nieuwe gaan kopen
Moet je eens gaan kijken bij de babydump...zeker goedkoper dan ergens anders
Ikzelf heb een xadventure in motion
Ook een driewieler, daar moet ik wel een beetje aan wennen, maar verder bevalt hij mij zeer goed....

Succes groetjes xennah

En ik heb zo ongeveer de goedkoopste die er is. Beebies first, 180 Euro bij de Etos. Later voor 160 bij de blokker en voor 100 bij Leenbakker. En hij rijdt heerlijk. Is wel een driewieler, maar werkt perfect.

hoi hoi

ik heb nog een qweenie speedy de koop allen heb er geen bak meer bij alleen echt de wandel wagen het is ook een drie wieler
hij is leger groen met oranje hij is maar 5 maanden gebruikkt bij de eerste
ik ga hem toevallig vanavond op marktplaats zetten
heb ook nog een tweelingwagen te koop is maar 3 keer gebruikt achter kan de baby liggen met een nistje en voor de peuter en ik ga me qweenie zap verkopen die is nu 5 maanden oud

( ik heb een lichte vorm van een kinder wagen en buuy verslaving ) groetjes mariella

Hoi Marrie

Misschien heb ik wel interesse in je tweelingwagen, hangt een beetje er van af wat je er voor wilt hebben.
Ik krijg vanaf september een oppaskindje dat een maandje ouder is dan mijn mannetje dus dat is wel gezellig maar wel behelpen met de oudste uit school halen.

Laat maar wat horen.

Je mag me ook mailen: rachel_pony@hotmail.com

groetjes irene

Ik heb een Quinny Freestyle, gekocht bij mijn oudste en nog steeds helemaal top! Hij heeft 4 wielen met 2 meezwenkende voorwielen en goed wat boodschappenruimte. Nadeel is misschien dat de bak wat klein is. Maar op een paar nieuwe banden na is er nooit wat mee geweest! Op school was iedereen ook verbaasd dat we nog steeds dezelfde kinderwagen hebben. Hij is de afgelopen 5 jaar eigenlijk non-stop gebruikt!

groetjes,
Sabine

Terug
Bovenaan