Ik wil een bakfiets!!!

:-D

Iemand tips of goeie adressen voor bakfietsen?

Ik mag graag fietsen en ik heb er vanaf september naast m'n werk nog een 2 oppas ukkies bij. En dan leek mij een bakfiets de ideale oplossing, kan ik mooi meerdere kids in 1x meenemen om de oudste van school te halen.

leuk een bakfiets.
mij zijn ze te duur.
ik heb een fietskar achter me fiets.
nu wil me zoontje van 3 ook weer een tijdje erin met het koude weer vond die dat toch wel warmer.
dus heb 2 kids in de fietskar en me dochter fiets zelf. nu heb ik al paar keer de bult op gelopen als we van school kwamen das toch best zwaar te fietsen. voor de rest wel erg makelijk. straks 2 kleine erin denk ik zowiezo de baby. en de andere 2 bij mij op de fiets of te jongste naast de baby.
dat wordt me nog wat haha zal best zwaar zijn. 3 kids mee op de fiets.
jij heel veel succes met een bakfiets zoeken!

Wat betreft zwaar..... dat is bij de bakfiets ook van toepassing hoor. Ik weet niet hoe zwaar je oppas ukies zijn. Maar bij de bakfiets is het al vrij snel zwaar en wat onstabiel omdat ze voorop zitten.
Ik vind die dingen sowieso met of zonder kinderen al zwaar fietsen. Maar ik moet toegeven het is wel een ideale oplossing.!

Ik heb een baboe bakfiets en vervoer er ook mijn gastkindjes in. Meestal 4. Als ze klein zijn is het wel te doen, maar als je er 4 hebt van rond de 3 jaar, raad ik je de electrische bakfiets van baboe aan! En je moet geen haast hebben! Over 2 km doe ik al gauw een half uur....

Succes!

Terug
Bovenaan