Ik wil een bakfiets!!!

:-D

Iemand tips of goeie adressen voor bakfietsen?

Ik mag graag fietsen en ik heb er vanaf september naast m'n werk nog een 2 oppas ukkies bij. En dan leek mij een bakfiets de ideale oplossing, kan ik mooi meerdere kids in 1x meenemen om de oudste van school te halen.
 
wij hebben een gazelle cabby, ideaal!
deze heeft een opklapbare bak, zodat je hem makkelijk in een schuur kan zetten.
en er kan een maxi-cosi ingezet worden.

http://www.gazelle.nl/nl/collectie/stadsfietsen_specials/cabby.html?dames
 
babboe.nl heeft ook mooie en leuke aanbiedingen zo nu en dan.

Wij rijden er al 5 jaar met plezier mee. Hij staat dag en nacht buiten, maar hij is echt nog in goede staat. Wel elk jaar een onderhoudsbeurt gegeven. Nu nummer 4 op komst is helemaal handig, passen 4 kindjes in!
 
Las de titel van je bericht en dacht..IK OOK! haha, ik lees dus zeker even mee met deze topic. Heb na deze bevalling drie kindjes en dat lijkt me dus ook ideaal, zeker ook met boodschappen doen etc. De oudste begint nu net pas te fietsen en met twee kleintjes op de fiets en zij ernaast is me toch iets te link.. Weten jullie ook welke bakfiets groot genoeg is voor drie kindjes waarvan een groter en een in een maxicosi? En wat is het voordeel van een twee-driewieler?
Thanx!
Liefs, mvtwee
 
ik heb er zelf ook een van babboe, supergoed merk.
Die van mij staat eigenlijk maar buiten en ik doe er niet veel meer mee omdat mijn kids te groot worden.
als je man kan knutselen is het mischien een leuk opknappertje voor je??
er moet een nieuw wiel aan maar verder is ie goed.
 
Terug
Bovenaan