ik wil een echo

hey ik zou zo graag een echo willen ik ben 5 weken zwanger maar er zitten 2 lingen in de fam dus ik wil zo graag kijken of ik van 1 wondertje zwanger ben of 2

heb ik nu recht op een echo en weten jullie wanneer ik die dan kan laten maken

Ik zit precies met hetzelfde, bij ons zitten er ook tweelingen in de familie en nu moet ik pas 20 januari naar de vk en daarna pas een echo. Ik heb al 2 dochtertjes en bij hun heb ik al met 8 weken een echo gehad en toch ook met 12 weken.
Ik heb mijn vk gemaild waarom ik toen wel eerdeeen echo kreeg dus ben benieuwd naar haar antwoord.

liefs nancy

Kan uit je bericht niet opmaken of je al contact heb gehad met een VK. Die zou ik bellen, en dan kijken zij wanneer je voor een 1ste gesprek incl echo kan komen. Ik had mijn eerste echo ook rond de 8e week.

Liefs Vanessa

Ik kan uit je bericht niet opmaken of je al contact heb gehad met een VK. Die zou ik gaan bellen, en dan een afspraak maken. Zij gaan dan samen kijken met jou wanneer je voor je intake gesprek en je echo komt. Mijn eerste echo had ik ook rond de 8e week. Denk dat dat een normale tijd is omdat ze nu volgens mij nog niks kunnen zien op een echo.

Liefs
Vanessa

hallo , bij mijn dochtertje kreeg ik ook een echo omtekijken of eral te zien was, maar ze kon nog niks zien rond 6 weken dus moest ik naar het ziekenhuis voor een inwendige echo kijken hoever ik echt was.

Nu wist ik het ook niet hoever ik was dus mocht ik vandaag even een echo maken maar bleek dus een miskraam tezijn( lees weet het ff niet meer, en het vervolg daarvan.

Je hebt dus recht om een echo te laten maken om te kijken hoever je bent, of je al veel kan zien en of er 2 zijn weet ik niet meestal met 7 a 8 weken zien ze meer.

groetjes mama van sharon en sterkte ermee

Terug
Bovenaan