ik wil een kind

A

Anoniem

Guest
hoi.. ik ben een meid van 19 jaar en ik heb een zoontje van anderhalf jaar.
ik heb vorige maand een miskraam gehad, dit kindje was ZEER gewild bij mij. mijn toenmalige vriend en ik zijn nu uit elkaar. Het verlangen voor mij naar nog een kindje is zo groot geworden dat ik het liefst nu meteen alweer zwanger ben! Het probleem is dat ik geen vriend heb waar ik een kind mee kan maken, (en die zijn ook niet snel te vinden) hoe raak ik nu zwanger? En is er geen mogelijkheid, hoe kom ik dan het beste van dit gevoel af??

Jeetje, ik ben wel een beetje jaloers op je...een zonntje van anderhalf, wat leuk!
Nu je geen man hebt word het inderdaad wel erg moeilijk om een kindje te krijgen, als ik jou was zou ik proberen mijn gevolens een beetje te negeren, is heeeel moeilijk, ik weet het, maar je kunt nu niet veel met de gevoelens omdat je geen vriend hebt die je daarin kan steunen. Geniet lekker van de kleine man, je hebt nog heel veel jaartjes te gaan!

Meid wat spijtig om te horen dat je een miskraam hebt gehad. En ook jammer dat je er nu met de kleine man alleen voorstaat.

Waarschijnlijk zit je nog boordevol hormonen en emoties, neem dan ook geen ingrijpende beslissing om even een kindje te laten maken door een willekeurige vent.

Zorg eerst goed voor je kleine mannetje. Wie weet vind je straks nog een leuke vent met wie je nog hele lieve kindjes kan maken en met wie je er samen voor kan zorgen.

Sterkte
Miep

Terug
Bovenaan