Ik wil een kindje erbij!!!!!

Zo, het is eruit! Ik heb last van rammelende eierstokken!!!

De laatste tijd ben ik steeds meer aan het denken aan een kindje erbij... Maar het is nog helemaal niet praktisch. Seth en Noor zijn ruim 1,5 maar moeten nog wel een tijdje in de wandelwagen en een drielingwagen gaan we niet aanschaffen. Daarnaast heb ik sinds maart een nieuwe baan waar ik het heel erg naar mijn zin heb, dus wil ik niet meteen zeggen dat ik zwanger ben. En mijn man wisselt de hele tijd van gedachte, iets dat mij heel onzeker maakt. Soms zegt hij dat hij het leuk vindt om nog een kindje te krijgen en soms zegt hij dat hij het wel prima vindt zo.

Aan de andere kant heb ik endometriose en kunnen we ook niet al te lang meer wachten als we nog een kindje willen! Ik heb 11 mei weer een afspraak bij de gyn voor mijn endometriose, ik ga maar eens vragen wat hij adviseert.

Herkennen jullie mijn twijfels of helemaal niet?

Ik zou zeggen:ga ervoor!!wanneer komt het nou wel uit?er zijn altijd wel redenen te verzinnen om te wachten...maar als jullie zo graag willen...waarom niet?voor hetzelfde duurt het nog even en zijn de kids wel al uit de kinderwagen...en anders is er vast ook wel een goede oplossing te vinden.
wij hebben voor 3de kindje ook nog zeker een jaar langer willen wachten...maar eigenlijk nu heel blij dat ie er nu is...vind voor de jongens heel leuk zo kort leeftijdsverschil.en in de luiers zitten we toch al
en zijn nu compleet en hoeven niet over een jaar of 2 weer opnieuw de babytijd in....ben voor nu blij dat zo gelopen is..
succes met je beslissing

liefs jootje

Je kan een hoop met een kiddyboard, dus om de wandelwagen hoef je het niet te laten ;)
Als jij en je man graag nog eentje willen, niet te lang wachten!
Succes met de beslissing.

Ik ken het gevoel :)...
Hier nog zo'n mama.....

Manlief vindt het ook een goed idee, maar met Julia heeft het ruim 4 jaar geduurd voor ze kwam, en we weten niet of de volgende sneller van plan is om te komen....
Maar als het zover is horen jullie het natuurlijk!!

Liefs

Wat vervelend dat jullie in dubio zijn. Maar idd, wanneer is wel een goed moment?

Ik ben nu net zwanger van de tweede, maar heb ook net pas een nieuwe baan met een jaarcontract. Leidinggevende functie aangeboden gekregen met bijbehorende opleidingen. Ik denk niet dat mijn bazin er op zat te wachten.

Maar je moet aan jezelf en je gezin denken. Wij wilden absoluut niet erg lang ertussen hebben. Als ik niet zwanger zou zijn geworden binnen 2 jaar dan waren we er ook mee gestopt. Omdat dan de leeftijd ertussen te groot is.

Mijn kinderwens was met Stan ook al vervuld. De baby die er nu aan komt is een cadeautje erbij!

Liefs

Om de kinderwagen zou ik het niet laten hoor! Vanaf 2 jaar kunnen kids ook op een kiddyboard.

En zo is er inderdaad altijd wel wat.
wij willen graag een 2 kindje. Maar moeten dan eigenlijk verhuizen. Maar ach dat zien we dan wel.
Vooralsnog zijn onze pogingen om zwanger te worden mislukt, dus heb we ook meer tijd om een huis te zoeken...

Ik hoop dat het je lukt om een beslissing te nemen.

Liefs

Terug
Bovenaan