ik wil ff NIET bevallen!!

Zo een keer wat anders

gisteren kwam het besef dat mijn kleine meid al 1,5 week niet een dag thuis is geweest overdag!
ik heb haar nog geen uur per dag gezien en dat deed ff zeer.
Ze moest gewoon ff wennen aan thuis zijn! alle katjes hebben ons ook erg gemist
En ook al was ik ff naar de wc, elke keer met een dansje en knuffel begroet: mama mama mama
Vandaag ook mijn man vrij.
We zijn gewoon allemaal ff toe aan rust, samenzijn met ons gezinnetje en ff niks dan knuffelen

Mara pendelde de hele dag met haar knuffels tussen papa en mama en de katjes ook.
Zelf ook maar even geknuffeld met mijn man, tja ziek op bed liggen mis je ook veel mee

Vannacht mag het dus ff nog niet beginnen, hoe graag ik ook van de zwangerschap af wil, zon weekendje als dit laadt mijn psychische batterij ff goed op.
ooronsteking wordt minder en verhoging is weg.

manlief, katje en ik zijn om 19 uur gewoon gelijks met Mara (nadat zij in bedje lag) in slaap gevallen op bed! Manlief had de wekker wel gezet dus ik werd wakker maar hij niet. dit keer laat ik hem maar eens een nachtje doorslapen. Straks is het morgenavond wel zover en is hij wat bijgetankt.

wat een lekker idee en wat fijn dat je zo lekker saampjes kunt zijn. geloof dat je er aan toe bent hoor.. altijd een ander voor je kind zorgen ( ook al kan het niet anders) is natrl best heftig en geloof ook rot voor je zelf als moeder.. nou idd hou je kakken nog ff in hahah en beval dan maar lekker pas volgende week... geniet ervan!

Fijn voor je meid dat je weer even van je gezin hebt kunnen genieten!! Ik vind het al moeilijk als mn meidje een middagje weg is voor mn rust, laat staan zolang als bij jou!!! Het kan niet anders, maar leuk is het niet! Nog heel even meid en dan heerlijk genieten en bijkomen met jullie viertjes!!!

Geniet van dit weekend!!!
Liefs ciomama

ja we zijn gewoon op en je wordt zo wel geleefd
ik lig voor pampus op de bank, nog wel moe en ziek maar Mara kan mij zien en knuffelen wanneer zij wil
ze past haar spel er ook op aan hihihi tv kijken tegen mama aan of speelgoed op de bank bij mama leggen
nieuwste is mama's neus pakken en haar eigen neus ook hihi
Ik kan niet vveel maar ben er wel voor haar en dat voelt goed.
en zo zie ik mijn man ook wat meer hihihi

Terug
Bovenaan