IK WIL GEWOON EEN DIKKE VETTE STREEP GEK WORDT IK HIER VAN!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

nou heb er maar weer een test tegen aan gegooid. Deze keer van de DA merk fijne testen vind ik dit. Maar ook hier zie ik een heeellll licht streepje in het testvakje de controllestreep is vet roze dus hij is goed uitgevoerd. Waarom geven die dingen nou niet gewoon bij ieder zwangerschapshormoon in je lijf veel of weinig maakt niet uit, een dikke vet streep aan. Nou moet ik voor mijn gevoel weer een test kopen shit man wordt er helemaal niet goed van. Maar in de verpakking staat wel dat het niet uitmaakt of het een   vaage streep is of een dikke vette streep. ALs je geen hcg in je urine hebt geeft die test absoluut geen streep, dus nou ja morgen moet ik ongi worden maar voel nog niks aankomen en gooi er dan maar weer een test tegenaan. Alleen dan in de vroege ochtend met ochtendurine.Weten jullie of testen in je straal  beter is als in een potje onderdompelen of is andersom beter.

Nou in ieder geval bedankt dit heb ik weer lekker van me afgeschreven

dikke kus van Leonie

Hoop zo dat ik ook mee mag naar het januariforum lijkt me super leuk.

Hoi Leonie,

Een streep is inderdaad een streep.als je echt niet zwanger bent komt er helemaal niks!
En bij jou wel!

Kwam hij wel binnen de tijd die aangegeven stond,de 10 minutengrens zeg maar?

En ik neem aan dat je nu niet getest hebt met ochtendurine?

Dan geeft hij als je morgenochtend test vats een goede aan hoor.En dan zijn de hormoontjes vast weer toegenomen.

Ik geef trouwens de voorkeur aan urine opvangen,omdat je dan ziet wat je doet.Maar verschil voor de uitslag is er niet hoor.

Ik hoop dat de test morgen wat duidlijker is,dan ben je tenminste uit de onzekerheid en dan ga ik je heel hartelijk feliciteren,oke?

sterkte en hou ons op de hoogte hoor!

doeidoei
cindy

Hoi Cindy,

ja hij kwam binnen de 10 minuten, maar pas na een min of 3 dus ik denk dat het gewoon niet zo slim was om nu te testen ben tenslotte ook nog niet overtijd dus dan is het gewoon slimmer om s'ochtends te testen maar die drang om een test te doen he kon het gewoon niet laten. Morgenochtend staat er of heel groot HOERA IK BEN ZWANGER of BALEN NIET ZWANGER.

Bedankt voor je reactie en hou je zeker op de hoogte

Dikke kus van Leonie

hoi
Leonie!

Ik denk dat er inderdaad iets in de trant staat van HOERA!!!!!!!!!!!
Als jij voor je NOD een streep hebt ,zonder ochtendurine,dan heb ik er een goed gevoel over hoor!

Ik ga morgenochtend meteen lezen op het forum hoe het afgelopen is,oke?

leuk dat je me op de hoogte houd!

groetjes Cindydie is voor jou!

DAS LIEF VAN JE HIER HEB JIJ EEN en een  terug.

Knuffel van Leonie

Hoi,

Je weet wat ze zeggen een streep is een streep.

Ik ga voor je . En hoop morgen een positief bericht van je te zien!

Succes!

Groetjes Cindy

Hoi de eerste test die ik heb gedaan was de streep ook   heeel licht. Maar het is dus   inderdaad zo, als je zwanger bent komt er   een streep omdat je   dan dat hormoon bij je hebt! En de test die jij hebt gedaan is toch betrouwbaar? Ga er maar van uit   dat   je zwanger bent hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  die heb je alvast!
Groetjes   Suzanne

Dikke of dunne streep, een streep is een streep, dus lijkt de uitslag positief probeer gewoon morgen nog een test, en anders even de dokter bellen dan nemen ze een bloedtest en dan weet je het helemaal zeker.

Sterkte zal voor je duimen.......

Groetjes Mirella

Terug
Bovenaan